Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Το γνωρίζατε; - Τι είναι οι μισθοφόροι του streaming και γιατί τρομάζουν τις μεγάλες πλατφόρμες τύπου Netflix;

Μέσα στη πανδημία οι μεγάλες πλατφόρμες είδαν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται σε ποσά που προκαλούν ίλιγγο στους "κοινούς θνητούς". Όμως τα πράγματα αλλάζουν και οι πλατφόρμες όπως το Netflix, Disney, Amazon, Apple και Hulu έχουν να αντιμετωπίσουν ένα νέο φαινόμενο, τους "μισθοφόρους του streaming".

Έτσι ονόμασαν οι πλατφόρμες όσουν γράφονται μόνο για την δοκιμαστική περίοδο του ενός μήνα, που είναι δωρεάν και μετά δεν συνεχίσουν την συνδρομή τους. Επί της ουσίας γράφονται για να παρακολουθήσουν συγκεκριμένα προγράμματα που θέλουν να δούνε και μετά διακόπτουν την συνδρομή πριν τους χρεώσουν και ενεργοποιηθεί κάποιο συμβόλαιο.

«Πρόσφατα, ακύρωσα τη συνδρομή μου στην Disney+, την υπηρεσία streaming, λίγο νωρίτερα από τέσσερις εβδομάδες μετά την εγγραφή μου. Έγινα μέλος για να παρακολουθήσω μόνο ένα πράγμα, το πολυδιαφημισμένο ντοκιμαντέρ των Beatles “Get Back”, και ήξερα ότι θα τα παρατούσα πριν χρεωθώ για δεύτερο μήνα. Επιπλέον, ήξερα ήδη ότι δεν ασχολούμαι τόσο με τα βασικά του καταλόγου της Disney+. Είχα ήδη κάνει πάλι τη διαδικασία συμμετοχής και διαγραφής πριν από 18 μήνες, για να παρακολουθήσω το “Hamilton”», λέει ο Rob Walker, γνωστός αρθρογράφος του Fast Company.

Οι συνήθειες των καταναλωτών φαίνεται πως αλλάζουν, καθώς εώς τώρα υπήρχαν συνδρομητές που δεν έβλεπαν καν τα προγράμματα από τις πλατφόρμες και πλήρωναν τις συνδρομές παθητικά.

Ορισμένοι από αυτούς δεν θυμόταν καν ότι είναι συνδρομητές, και ήταν ένα ποσοστό της τάξης του 10%.

Όμως η ακρίβεια που πλήττει τον πλανήτη έκανε τους καταναλωτές να αλλάξουν στάση και σήμερα οι μισθοφόροι του streaming έχουν αρχίσει και γίνονται πονοκέφαλος για εταιρείες όπως το Netfix, που σε πολλές χώρες αύξησε τις τιμές του, εν μέσω αντιδράσεων.

Συγκεκριμένα η Disney σε ένα μήνα είχε 108.000 νέες συνδρομές και από αυτές το 30% πριν κλείσει ο μήνας, ''εξαφανίστηκαν".

Και ενώ οι εταιρείες θα φανταζόμασταν ότι θα έριχναν τις τιμές για να προσελκύσουν νέους συνδρομητές, γίνεται ακριβώς το αντίθετο. Ρίχνουν στον αγώνα τους για περισσότερα έσοδα, ακριβότερες παραγωγές και αυξάνουν τις συνδρομές τους, με σκοπό να δημιουργήσουν ένα εκλεκτό πελατολόγιο με σταθερά έσοδα, αφήνοντας από έξω ¨τυχοδιώκτες" συνδρομητές...

Tags
Back to top button