Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Το Facebook έχει «χάσει» τη νεολαία και τώρα θέλει να την ανακτήσει

Τα έγγραφα που διέρρευσαν από την Frances Haugen συνεχίζουν να προκαλούν “σεισμούς” στη δημοφιλέστερη πλατφόρμα του πλανήτη.

Σύμφωνα με μία νέα αναφορά που ήρθε στη δημοσιότητα βασιζόμενη σε αυτά τα έγγραφα, το Facebook γνωρίζει πως έχει χάσει τη νεολαία και προσπαθεί να βρει τρόπους να την ανακτήσει.

Οι έφηβοι χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ έχουν σημειώσει πτώση 13% από το 2019, ενώ οι προβλέψεις του ίδιου του Facebook κάνουν λόγο για πτώση 45% μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. Μεγάλη μείωση επίσης σημειώνει και ο χρόνος που αλληλεπιδρά ο χρήστης με την εφαρμογή, πλήττοντας σοβαρά τα έσοδα από διαφημίσεις.

Το ότι οι χρήστες μεγαλώνουν είναι ένα πραγματικό θέμα. Όλο και λιγότεροι έφηβοι επιλέγουν το Facebook καθώς μεγαλώνουν.

Με εντολή του ίδιου του Zuckerberg λοιπόν, οι ομάδες του Facebook θα ψάξουν τρόπους για να προσελκύσουν ξανά νεαρούς ενήλικους, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει μικρότερη ανάπτυξη της πλατφόρμας σε μεγαλύτερες ηλικίες. Ο Zuckerberg αναμένει να κρατήσουν χρόνια αυτές οι αλλαγές.

Μία από τις πιο άμεσες, θα είναι στο Instagram, το οποίο θα δώσει ιδιαίτερη σημασία στο video και θα κάνει τα Reels κεντρικό σημείο της εμπειρίας της εφαρμογής.

Tags
Back to top button