Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 30η δοκιμαστική πτήση του Bayraktar TB3. Το εγχείρημα "πανηγύρισε¨η Τουρκία που μοιράστηκε την πτήση στα επίσημα social media του Bayraktar.
Στην 30ή πτήση του Bayraktar TB3, ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές αναγνώρισης και απόδοσης συστήματος μεσαίου και μεγάλου υψόμετρου. Ο συνολικός χρόνος πτήσης που ανακοινώθηκε είναι 286 ώρες
<blockquote class="twitter-tweet" data-media-max-width="560"><p lang="tr" dir="ltr">Türk Havacılığının Altın Çağı 🥇<a href="https://twitter.com/hashtag/BayraktarTB3?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#BayraktarTB3</a> ✈️⚓️🚀<br><br>✅ 30. Uçuş | Orta ve Yüksek İrtifa Sistem Tanımlama ve Performans Testi <br>☁️ Toplam Uçuş: 286 saat<br><br>✅ 30th Flight | Medium and High-Altitude System Identification and Performance Test <br>☁️ Flight Duration: 286 Hours… <a href="https://t.co/iWFXkP7DQw">pic.twitter.com/iWFXkP7DQw</a></p>— BAYKAR (@BaykarTech) <a href="https://twitter.com/BaykarTech/status/1783206175598616591?ref_src=twsrc%5Etfw">April 24, 2024</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Η πρώτη πτήση από το TCG ANADOLU θα γίνει μέσα στο 2024
Το συγκεκριμένο ΜΕΑ αναπτύσσεται προκειμένου να γίνει το «αεροσκάφος» του τουρκικού μίνι αεροπλανοφόρου Anadolu.
Το θα είναι το πρώτο οπλισμένο μη επανδρωμένο εναέριο όχημα στον κόσμο με δυνατότητα απογείωσης και προσγείωσης από πλοία μικρού διαδρόμου όπως το TCG Anadolu με την αναδιπλούμενη δομή πτερυγίων του.
Σχεδιασμένο για χρήση σε ελικοπτεροφόρα και αεροπλανοφόρα με την αναδιπλούμενη δομή πτερυγίων του, το αεροσκάφος προσφέρει στον χρήστη τη δυνατότητα να εκτελεί επιχειρήσεις με οπλισμένα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα σε αποστολές στο εξωτερικό.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Baykar και ηγέτης τεχνολογίας Selçuk Bayraktar ανακοίνωσε ότι σχεδίαζαν να ξεκινήσουν δοκιμές για το Bayraktar TB3 στο πλοίο TCG Anadolu το 2024. Οι δυνατότητες που θα έχει το Bayraktar TB3 θα είναι μια σημαντική καινοτομία για τα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα αυτής της κατηγορίας.