Πυρετωδώς ετοιμάζονται όλοι για να επανέλθουμε στην «κανονικότητα» που μας έχουν στερήσει. Ο χώρος του θεάματος και του πολιτισμού έχει πληγεί ανεπανόρθωτα και κανείς δεν ξέρει τι μέλλει γενέσθαι.
Ως μέρος αυτής της προετοιμασίας επιστροφής στην κανονικότητα, η Ticketmaster εργάζεται για την ασφάλεια, μετά την πανδημία, των οπαδών των συγκροτημάτων μουσικής (fans) οι οποίοι με την χρήση των έξυπνων τηλεφώνων θα επαληθεύουν την κατάστασή τους: εάν έχουν εμβολιαστεί ή εάν έχουν αρνητικό test για τον κορωνοϊό εντός ενός περιθωρίου από 24 έως 72 ώρες πριν την συναυλία.
Πολλές λεπτομέρειες για το σχέδιο - το οποίο βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης - θα βασιστούν σε τρία ξεχωριστά στοιχεία: α)στην εφαρμογή ψηφιακών εισιτηρίων της Ticketmaster, β) στις εφαρμογές Εταιρειών Πληροφοριών Υγείας όπως το CLEAR Health Pass ή το Digital Health Pass της IBM και γ) στους παρόχους δοκιμών και διανομής εμβολίων όπως το Labcorp και το CVS Minute Clinic.
Δείτε πώς θα λειτουργεί, εάν εγκριθεί:
Μετά την αγορά του εισιτηρίου για μια συναυλία, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να επαληθεύσουν ότι έχουν ήδη εμβολιαστεί (το οποίο θα παρέχει περίπου ένα χρόνο προστασίας από τον COVID-19) ή ότι έχουν αρνητικό τεστ για κορωνοϊό περίπου 24 έως 72 ώρες πριν από τη συναυλία.
Η διάρκεια κάλυψης που θα παρέχει ένα τεστ θα διέπεται από τις περιφερειακές υγειονομικές αρχές – εάν σε μια συναυλία π.χ. το βράδυ της Παρασκευής οι συμμετέχοντες έπρεπε να έχουν αρνητικό 48 ώρες νωρίτερα, οι πιο πολλοί θα μπορούσαν να κάνουν test μια ημέρα πριν από την εκδήλωση.
Εάν πρέπει να προσκομίσουν 24ωρο test, οι περισσότεροι άνθρωποι πιθανότατα θα έπρεπε να εξεταστούν την ίδια ημέρα της εκδήλωσης σε ένα εργαστήριο ή μια κλινική υγείας.
Μόλις ολοκληρωθεί το τεστ, θα δοθεί εντολή στο εργαστήριο να παραδώσουν τα αποτελέσματα στην Εταιρεία Υγείας, όπως το CLEAR ή το IBM.
Εάν τα τεστ είναι αρνητικά ή είναι εμβολιασμένοι, η Εταιρεία Υγείας θα επαληθεύσει την κατάσταση COVID-19 των συμμετεχόντων στην Ticketmaster, η οποία στη συνέχεια θα εκδώσει στον συμμετέχοντα τα διαπιστευτήρια που απαιτούνται για την πρόσβαση στην εκδήλωση.
Εάν ο θαυμαστής είναι θετικός ή δεν έκανε το test για να επαληθεύσει την κατάστασή του, δεν θα του επιτρέπεται η πρόσβαση στην εκδήλωση (συναυλία). Υπάρχουν ακόμα πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να επιλυθούν, αλλά ο στόχος του προγράμματος είναι οι οπαδοί να φροντίζουν τα εμβόλια και test να γίνονται πριν από τη συναυλία και να μην εμφανίζονται στην συναυλία ελπίζοντας να εξεταστούν επιτόπου.
Η Ticketmaster δεν θα αποθηκεύει ούτε θα έχει πρόσβαση στα ιατρικά αρχεία των συμμετεχόντων, θα λαμβάνει μόνο την επαλήθευση για το εάν ένας συμμετέχων είναι «καθαρός» για να παρακολουθήσει μια εκδήλωση σε μια δεδομένη ημερομηνία.
Ο κύριος ρόλος των εταιρειών, όπως οι Εταιρείες Υγείας, θα είναι να συλλέγουν τα δεδομένα από τους Φορείς Παροχής Υγείας (Εταιρείες που κάνουν test και από Νοσοκομεία, Ιατρούς) και να παρέχουν την ενημέρωση της κατάστασης υγείας σε συνεργαζόμενες εταιρείες με ασφαλή, κρυπτογραφημένο τρόπο που συμμορφώνεται με τον Νόμο Φορητότητας και Λογοδοσίας για την Ασφάλιση Υγείας (Health Insurance Portability and Accountability Act - HIPAA).
Μέχρι σήμερα, η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (Food and Drug Administration – FDA) δεν έχει εγκρίνει σε Εταιρείες την παροχή της σύνθετης τεχνολογίας που απαιτείται για την παροχή των αποτελεσμάτων του εμβολιασμού σε πραγματικό χρόνο, αλλά ο πρόεδρος της Ticketmaster Mark Yovich αναμένει ότι τη ζήτηση για υπηρεσίες ψηφιακού ελέγχου - που θα χρειαστούν για να ταξιδέψει κανείς με αεροπλάνο, για την είσοδο στην εργασία με την επιβεβαίωση των εργαζομένων, την είσοδο σε θεματικά πάρκα - θα προσελκύσει ένα νέο κύμα επενδυτών και επιχειρηματιών για να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη ενός νέου τομέα τεχνολογίας COVID-19.
«Βλέπουμε ήδη πολλούς τρίτους Παρόχους Υγειονομικής Περίθαλψης να προετοιμάζονται να χειριστούν τον έλεγχο - είτε πρόκειται για εμβόλιο, ή για test ή για άλλες μεθόδους ελέγχου και έγκρισης - που θα μπορούσαν στη συνέχεια να συνδεθούν με το ψηφιακό εισιτήριο, έτσι ώστε όλοι όσοι εισέρχονται σε μια εκδήλωση να επαληθεύονται», λέει ο Yovich στον Billboard.
«Ο στόχος του Ticketmaster είναι να παρέχει αρκετή ευελιξία και επιλογές έτσι ώστε και οι χώροι εκδηλώσεων αλλά και οι θαυμαστές να έχουν πολλές επιλογές για να επιστρέψουν στις εκδηλώσεις και τις συναυλίες. Έτσι εργαζόμαστε για τη δημιουργία ενοποιήσεων στο API της Εταιρείας μας, χρησιμοποιώντας την καλύτερη τεχνολογία ηλεκτρονικών/ψηφιακών εισιτηρίων, καθώς θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε τις κορυφαίες λύσεις με βάση ότι εγκριθεί από τους αξιωματούχους και επιθυμούν οι πελάτες μας».
Την Ticketmaster θα την διευκόλυναν εάν αναπτυχθούν δύο νέες τεχνολογίες στις εταιρείες που θα βοηθήσουν τους πελάτες της να αξιοποιήσουν αυτό το πρόγραμμα. Πρώτον είναι το ψηφιακό εισιτήριο να διασυνδεθεί με την ταυτότητα ενός συμμετέχοντα, εξαλείφοντας τα χάρτινα εισιτήρια και περιορίζοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα της μεταπώλησής του σε άλλον. Η Ticketmaster σχεδιάζει επίσης να αναπτύξει το νέο της σύστημα το SmartEvent, το οποίο βοηθά τους διοργανωτές και τους συμμετέχοντες να διαχειρίζονται τις κοινωνικές τους αποστάσεις, καθυστερημένη είσοδο στην εκδήλωση και να παρέχουν πιθανές ευκαιρίες για εντοπισμό επαφών.
Πολλές από τις παραμέτρους ασφάλειας θα καθοριστούν από περιφερειακούς υπαλλήλους υγείας και διοργανωτές εκδηλώσεων. Οι διοργανωτές εκδηλώσεων έχουν επίσης τη δυνατότητα να ορίσουν τα δικά τους πρωτόκολλα πρόληψης, όπως διαδικασία συλλογής απορριμμάτων, συμμόρφωση με τις μάσκες και κοινωνικές αποστάσεις.
Επειδή τα εισιτήρια της Ticketmaster χρησιμοποιούνται για την είσοδο στη συντριπτική πλειοψηφία των αθλητικών πρωταθλημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και στους χώρους συναυλιών και στους χώρους ιδιοκτησίας του Live Nation, η εφαρμογή του σχεδίου COVID-19 θα είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη βιομηχανία ζωντανής ψυχαγωγίας.
«Για να επιστρέψουν οι ζωντανές εκδηλώσεις, η τεχνολογία και η επιστήμη θα παίξουν τεράστιο ρόλο στη δημιουργία ολοκληρωμένων πρωτοκόλλων έτσι ώστε οι συμμετέχοντες, οι καλλιτέχνες και οι υπάλληλοι να αισθάνονται ασφαλείς να επιστρέψουν στους χώρους», λέει η Marianne Herman, Συνιδρυτής και Διευθυντής της εταιρείας reBUILD20 η οποία επικεντρώνεται στην παροχή βοήθειας σε εταιρείες ψυχαγωγίας και ζωντανού θεάματος για να αναπτύξουν να αναπτύξουν στρατηγικές COVID-19.
«Η ενσωμάτωση πλατφορμών έκδοσης εισιτηρίων με επαληθευμένα από τους επισκέπτες αποτελέσματα των test τους, είναι ένας βασικός τρόπος για να φανταστούμε ξανά πώς πρόκειται να επαναφέρουμε τον κόσμο στις ζωντανές εκδηλώσεις. Η εμπειρία παρακολούθησης ζωντανών εκδηλώσεων θα φαίνεται τελείως διαφορετική, αλλά η καινοτομία που είναι παντρεμένη με συνεπή υλοποίηση θα παρέχει ένα πλαίσιο για να επιστρέψουν οι αθλητικές εκδηλώσεις και η βιομηχανία εκδηλώσεων».