Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Τι μέλλει γενέσθαι με τα τζιπ Mercedes και τα Steyr του Ελληνικού Στρατού;

Ο λόγος για τα γνωστά τζιπ της Mercedes και τα φορτηγά Steyr του Ελληνικού Στρατού που εξυπηρετούν σε κάθε κίνηση εκτός στρατοπέδου που κάνουν οι στρατιώτες μαζί με επαγγελματίες οπλίτες ή ακόμα και με αξιωματικούς. Η χρησιμότητά τους είναι τόσο μεγάλη που παρόλο που κανείς θα περίμενε να ετοιμάζονται για απόσυρση μετά από τόσες δεκαετίες στην υπηρεσία φαίνεται πως πλέον εξετάζεται η λύση της ανακατασκευής και αναβάθμισής τους.

Όπως αναφέρει το newsauto.gr, γεγονός είναι πως πριν από τέσσερα χρόνια, είχε εκπονηθεί πρόγραμμα σταδιακής αντικατάστασης των τζιπ Mercedes και των φορτηγών Steyr του Στρατού Ξηράς, όμως στην πράξη δεν προχώρησε.

Η έλευση των 1.200 θωρακισμένων M117 και τα δημοσιονομικά της Ελλάδας έχουν αναγκάσει το Γενικό Επιτελείο Στρατού να εξετάζει πιο οικονομικές λύσεις για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων του.

Γνωρίστε την «Aiko Pappadaki»: Το πρώτο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της Ελλάδας - Δηλώνει «περήφανη Κρητικιά»

Η ΕΛΒΟ είναι ένας κατασκευαστής με βαθιά γνώση του αντικειμένου που μπορεί να συμμετέχει στο εγχείρημα, καθώς προκρίνει την θωρακισμένη έκδοση HYRAX για το τζιπ Mercedes.

Στις εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη άλλώστε κατασκευάζοντας τα Mercedes-Benz W462 σε δύο εκδόσεις, τις 240GD/24 (1,25 τόνοι) και 290GD/28 (1,5 τόνοι) και μάλιστα σε πολλές παραλλαγές. Από όχημα διοίκησης μέχρι ασθενοφόρο.

Συνολικά έχουν κατασκευαστεί πάνω από 10.000 μονάδες, συγκεκριμένα 5.500 240GD και 4.500 290GD, καθώς και 250 δεξιοτίμονα για την Κυπριακή Εθνοφρουρά.

Φυσικά πριν το ΓΕΣ πάρει την τελική του απόφαση και προχωρήσει στην επόμενη φάση της διαδικασίας θα εξεταστούν και άλλες λύσεις αλλά προς το παρόν αυτή έχει το προβάδισμα.

Ο σχεδιασμός του Γενικού Επιτελείου Στρατού σχετικά με την συντήρηση και αναβάθμιση του στόλου οχημάτων των Ενόπλων Δυνάμεων, προβλέπει αναβάθμιση στους κινητήρες, στα ηλεκτρικά συστήματα και μία σειρά από διαφορετικές εκδόσεις σε επίπεδα θωράκισης και διαμόρφωσης. Κάθε έκδοση θα διατίθεται για διαφορετικό σκοπό.

Όσον αφορά τις θωρακισμένες εκδόσεις που αυτή τη στιγμή δεν υφίστανται στον Στρατό Ξηράς, τα νέα οχήματα ή τα αναβαθμισμένα Mercedes G-Wagen και Steyr θα πρέπει απαραίτητα και με βάση τις νέες προδιαγραφές του ΝΑΤΟ να έχουν θωράκιση σε παράθυρα, παρμπρίζ, αλλά και στην καμπίνα των επιβατών.

 

Tags
Back to top button