Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Τί ετοιμάζουν οι καναλάρχες; Ολοένα και πυκνώνουν οι συναντήσεις 4 ιδιωτικών καναλιών

Σύμφωνα με κυριακάτικη εφημερίδα τον τελευταίο καιρό ολοένα και αυξάνονται οι συναντήσεις των επιτελικών στελεχών των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών Ant1, Skai, Star και Alpha

Ο γενικός διευθυντής του Ant1 Στρατής Λιαρέλλης και οι διευθύνοντες σύμβουλοι Κώστας Κιμπουρόπουλος του Skai, Πάνος Κυριακόπουλος του Star και Δημήτρης Φουρλεμάδης του Alpha, έχουν εξουσιοδοτηθεί από τους βασικούς μετόχους των καναλιών να προπαρασκευάσουν με όλες τις λεπτομέρειες τη δημιουργία ενός κοινού συνδρομητικού καναλιού μέσα από την πλατφόρμα της Digea.

Οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών έχουν αντιληφθεί ότι το free-to-air μοντέλο είναι ξεπερασμένο και η διαφήμιση που συγκεντρώνει δεν καλύπτει τα κόστη λειτουργίας.

Μία τάση που έχει επικρατήσει εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό και θέλει τις υπηρεσίες «ελεύθερου» περιεχομένου να επικεντρώνονται κυρίως στην ενημέρωση και σε χαμηλού κόστους ταινίες. Όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο (αθλητικά γεγονότα, καινούριες προβολές ταινιών, τηλεπαιχνίδια κλπ) περνά μέσα από την συνδρομητική τηλεόραση (Pay TV).

Έμπειροι παρατηρητές εκτιμούν ότι μπορεί η ιδέα να αποδειχθεί συμφέρουσα και στην πράξη για τους 4 μεγάλους ιδιωτικούς σταθμούς μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ και μετοχών της Digea, αλλά υπάρχει ο σκόπελος του τρόπου διανομής των κερδών από το κοινό κανάλι και κυρίως οι ισχυρές προσωπικότητες των βασικών μετόχων.

Tags
Back to top button