Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

The Bachelor: Βραβεία διάκρισης για το reality του Alpha – Το πιο πολυβραβευμένο τηλεοπτικό project στην Ελλάδα

Το «Bachelor» βγήκε στον τηλεοπτικό αέρα του Alpha και αμέσως κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού με τα βραβεία να πέφτουν...βροχή!

Και μπορεί το reality να τελείωσε, όμως η ακαταμάχητη γοητεία του συνεχίζει να συγκινεί τηλεοπτικό κοινό και επαγγελματίες του digital marketing. 

Alpha και Imperius πρόσθεσαν ακόμη 2 βραβεία στη συλλογή τους για το πρωτότυπο περιεχόμενο στα social media του πιο αγαπημένου reality.

To διεθνές dating show που έκανε την πρεμιέρα του στην Ελλάδα στον Alpha, τον Σεπτέμβριο του 2020 είναι πλέον το πιο πολυβραβευμένο τηλεοπτικό project στην Ελλάδα, έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 5 βραβεία που αφορούν τη διαχείριση και το περιεχόμενο στα social media.

Οι digital καινοτομίες και οι πρωτοποριακές πρακτικές που σε συνεργασία με τον Alpha εισήγαγε και εφάρμοσε η εταιρία Imperius στα social media, έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην ανάδειξη του πρώτου Έλληνα «Εργένη» στο πιο δημοφιλές τηλεοπτικό πρόγραμμα της σεζόν.

Στα Content Marketing Awards που διοργανώθηκαν από τo Marketing Week και την Boussias για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η εταιρεία Imperius κέρδισε 2 βραβεία για την social media παρουσία της εκπομπής «The Bachelor» του Alpha:

  • Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Linkedin and/or Twitter for Content Marketing που αφορά το περιεχόμενο στο Twitter 
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Tik Tok for Content Marketing για το πρωτογενές περιεχόμενο που δημιούργησε στο Tik Tok   (Το πιο επιτυχημένο Tik Tok account στην Ελλάδα για το 2020 με 200Κ followers και περισσότερα από 9,2M likes)
  • Τον περασμένο Απρίλη το The Bachelor είχε αποσπάσει ένα χρυσό και δύο χάλκινα βραβεία στα Indie Awards για την social media παρουσία της εκπομπής στον Digital χώρο.

Ο Δημήτρης Κανέλλης, ιδρυτής της Imperius, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που άλλα δύο βραβεία έρχονται να τιμήσουν τη δουλειά μας στα Social Media με τον Alpha για το The Bachelor.  Είναι η πρώτη τηλεοπτική εκπομπή που δημιούργησε original περιεχόμενο καταφέρνοντας να προσφέρει στους θεατές της ολοκληρωμένη την εμπειρία του The Bachelor επεκτείνοντάς την στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης».

Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 14 Ιουλίου.

 

Tags
Back to top button