Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέμπη-«Χείμαρρος» ο καθηγητής Προφυλλίδης: «Έχουμε έναν σιδηρόδρομο το 2023, που είχαν οι άλλες χώρες το 1960»

Ο καθηγητής και μέλος της επιτροπής εμπειρογνωμόνων, Βασίλης Προφυλλίδης, μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA» για το δυστύχημα και για το τι θα πράξει η επιτροπή εμπειρογνωμόνων σχετικά με τη διερεύνηση των αιτίων.

Πιάνει δουλειά η Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων που θα επιχειρήσει να ρίξει φως στα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη την ώρα που νέα στοιχεία έρχονται στο φως για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά και για τα μοιραία λάθη που φέρεται πως έκανε ο σταθμάρχης Λάρισας.

«Εχουμε έναν σιδηρόδρομο το 2023, που είχαν οι άλλες χώρες το 1960», είπε χαρακτηριστικά, ο καθηγητής Συγκοινωνιακής Τεχνικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και μέλος της επιτροπής εμπειρογνωμόνων Βασίλης Προφυλλίδης, μιλώντας στο MEGA, για το τι θα αναζητήσει η επιτροπή.

Τέμπη- Θείος της φοιτήτριας του ΑΠΘ Αναστασίας Παπαγγελή: «Δεν υπάρχουν λόγια. Υπάρχει ένα μεγάλο γιατί»

Κόλαφος για την κατάσταση του σιδηροδρόμου

«Δεν μπορώ να μπω στην ουσία της υπόθεσης γιατί τώρα αρχίζουμε και την διερευνούμε. Η ιδιότητα μου όμως ως πανεπιστημιακός καθηγητής, μου επιβάλει να διερευνήσουμε κάθε λεπτομέρεια ώστε να διακριβωθεί πλήρως το τι συνέβη και να αποτυπωθούν και αποκαλυφθούν τα αίτια που μας οδήγησαν σε αυτή την τραγωδία. Οτιδήποτε έχει μερίδιο συμμετοχής στην τραγωδία», ανέφερε αρχικά.

«Ενώ ξοδεύονται τα κονδύλια που ξοδεύονται, έχουμε έναν σιδηρόδρομο το 2023, που είχαν οι άλλες χώρες το 1960. Δεν είχε φωτεινή σηματοδότηση, δεν είχε κεντρικό έλεγχο της ασφάλειας, το ETCS, σύμφωνα με το οποίο εάν για οποιονδήποτε λόγο ένας συρμός δεν πειθαρχήσει στον κανονισμό ασφαλείας – όρια ταχύτητας κτλ – ακινητοποιείται αυτόματα. Οτιδήποτε έχει συμβάλει στο να γίνει αυτή η τραγωδία θα διερευνηθεί», συμπλήρωσε ο κ. Προφυλλίδης.

30 χρόνια πίσω

Αναφορικά με την αποκάλυψη της εφημερίδας «Τα Νέα» τόνισε πως, «θα με πάτε 30χρόνια πίσω. Όταν οι ευρωπαϊκές επιτροπές αποφάσισαν να σπάσουν τον ενιαίο σιδηρόδρομο σε κομμάτια και όταν κάναμε τον διαχωρισμό χωρίς να υπάρχει η αμοιβαία συνεννόηση ότι  αυτοί που διαχειρίζονται τις γραμμές και τα τρένα να μην έχουν έναν διαρκή δίαυλο επικοινωνίας; Το σύστημα στηρίζεται στην αλληλεπίδραση εδάφους – κινουμένου οχήματος. Άρα υπάρχουν αισθητήρες και το έδαφος και στο κινούμενο όχημα, προφανώς πρέπει να υπάρχει συμβατότητα».

 

Tags
Back to top button