Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Τέλος στα πραγματικά μοντέλα; Ο γαλλικός οίκος μόδας Balmain λανσάρει τη νέα του κολεξιόν με ψηφιακά μοντέλα

Για την καινούρια σειρά ρούχων της τρέχουσας σεζόν, ο γαλλικός οίκος μόδας Balmain παρουσίασε τη νέα του ομάδα μοντέλων. Μόνο που δεν είναι πραγματικά μοντέλα, αλλά εικονικά.

Ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Ολιβιέ Ρούστεϊν, αποφάσισε να καινοτομήσει και, αντί να επιλέξει μία ομάδα πραγματικών μοντέλων για την παρουσίαση της σειράς του, διάλεξε ψηφιακά μοντέλα.

«Ο καθένας και όλοι είναι πάντα ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν στις τάξεις του στρατού του Balmain που συνεχώς διευρύνονται. Πρέπει απλώς να μοιραστούν το τολμηρό πνεύμα περιπέτειας, όπως τα νέα μας ψηφιακά είδωλα μας, Margot, Shudu και Zhi, που αντικατοπτρίζουν την ομορφιά, το ροκ στυλ και την αυτοπεποίθηση», αναφέρεται σε δημοσίευση της επίσημης ιστοσελίδας του οίκου μόδας.

Το αποτέλεσμα είναι πολύ ρεαλιστικό. Τα μοντέλα δημιουργήθηκαν από τον γνωστό φωτογράφο Κάμερον Τζέιμς Γουίλσον, ο οποίος δημιούργησε το 2017 τη Shudu, το πρώτο μαύρο ψηφιακό μοντέλο, που μετρά περίπου 140.000 ακόλουθους στο Instagram. Η Shudu έχει κάνει εμφανίσεις για διάφορες καμπάνιες ομορφιάς, όπως τη Fenty της Rihanna και έχει κάνει φωτογραφίσεις για γνωστά περιοδικά.

Σε συνδυασμό με την CLO Virtual Fashion, που επιμελήθηκε τα 3D ενδύματα, βγήκε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.

Ο Ολιβιέ Ρούστεϊν χαρακτηρίζεται για το τολμηρό του ύφος. Σύμφωνα με τον ίδιο, με τη νέα του ιδέα, σκοπεύει να εκτοξεύσει το γνωστό οίκο μόδας στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής εποχής.

«Πρέπει να αλλάξουμε, πρέπει να προωθήσουμε τα όρια, πρέπει να μιλήσουμε στη νέα γενιά, πρέπει να κάνουμε τη μόδα προσιτή», ανέφερε ο Ρούστεϊν στους New York Times το 2017.

 

Tags
Back to top button