Βάσει όσων αποκαλύπτουν οι Financial Times, το κινεζικό TikTok ετοιμάζεται για επιθετική επέκταση στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Συγκεκριμένα, στο προσεχές μέλλον η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέπει σε δημοφιλείς influencers να προτείνουν προϊόντα και να αμείβονται με ποσοστό επί των πωλήσεων, ανέφεραν στη βρετανική εφημερίδα διαφημιστές που ενημερώθηκαν για τις αλλαγές από τους υπευθύνους του TikTok.
Η εφαρμογή της κινεζικής εταιρείας ByteDance θα επιτρέπει επίσης σε εταιρείες να ποστάρουν καταλόγους των προϊόντων τους, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.
Ακόμα, το TikTok φέρεται να σχεδιάζει υπηρεσία αγορών «livestream», στα πρότυπα των τηλεοπτικών καναλιών τηλεπωλήσεων. Οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν με λίγα κλικ προϊόντα που παρουσιάζονται από αστέρες του δικτύου.
Επιπλέον, οι πηγές της εφημερίδας ανέφεραν ότι το TikTok σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη της διαφημιστικής πλατφόρμας του, η οποία θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο μόνοι τους, χωρίς προηγούμενη επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων.
Σχεδιάζει επίσης να βελτιώσει τα εργαλεία στόχευσης διαφημίσεων, αξιοποιώντας μεταξύ άλλων τα δεδομένα παρακολούθησης των χρηστών.
Η επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα φέρει το TikTok σε πιο άμεσο ανταγωνισμό με το Facebook, το οποίο εμπλουτίστηκε πρόσφατα με ψηφιακό κανάλι για ψώνια.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του TikTok είναι σίγουρα το νεανικό κοινό του: σύμφωνα με την ByteDance, το 40% των χρηστών του TikTok δεν διατηρεί λογαριασμό στο Facebook και το 63% δεν χρησιμοποιεί το Twitter.