Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο στρέφεται το TikTok - Οι influencers θα μπορούν να προτείνουν προϊόντα επί... πληρωμή

Βάσει όσων αποκαλύπτουν οι Financial Times, το κινεζικό TikTok ετοιμάζεται για επιθετική επέκταση στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Συγκεκριμένα, στο προσεχές μέλλον η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέπει σε δημοφιλείς influencers να προτείνουν προϊόντα και να αμείβονται με ποσοστό επί των πωλήσεων, ανέφεραν στη βρετανική εφημερίδα διαφημιστές που ενημερώθηκαν για τις αλλαγές από τους υπευθύνους του TikTok.

Η εφαρμογή της κινεζικής εταιρείας ByteDance θα επιτρέπει επίσης σε εταιρείες να ποστάρουν καταλόγους των προϊόντων τους, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.

Ακόμα, το TikTok φέρεται να σχεδιάζει υπηρεσία αγορών «livestream», στα πρότυπα των τηλεοπτικών καναλιών τηλεπωλήσεων. Οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν με λίγα κλικ προϊόντα που παρουσιάζονται από αστέρες του δικτύου.

Επιπλέον, οι πηγές της εφημερίδας ανέφεραν ότι το TikTok σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη της διαφημιστικής πλατφόρμας του, η οποία θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο μόνοι τους, χωρίς προηγούμενη επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων.

Σχεδιάζει επίσης να βελτιώσει τα εργαλεία στόχευσης διαφημίσεων, αξιοποιώντας μεταξύ άλλων τα δεδομένα παρακολούθησης των χρηστών.

Η επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα φέρει το TikTok σε πιο άμεσο ανταγωνισμό με το Facebook, το οποίο εμπλουτίστηκε πρόσφατα με ψηφιακό κανάλι για ψώνια.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του TikTok είναι σίγουρα το νεανικό κοινό του: σύμφωνα με την ByteDance, το 40% των χρηστών του TikTok δεν διατηρεί λογαριασμό στο Facebook και το 63% δεν χρησιμοποιεί το Twitter.

Tags
Back to top button