Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Στις σήραγγες της Παναγοπούλας επιχειρεί να «θάψει» τις ευθύνες της κυβέρνησης του για το 4ο μνημόνιο ο Α.Τσίπρας – Εγκαινιάζει αυτή την ώρα την Κορίνθου-Πατρών

Κόβει… κορδέλες για να συγκαλύψει τις βαρύτατες ευθύνες που φέρει για το νέο μνημόνιο που ετοιμάζουν οι δανειστές για την Ελλάδα και να δημιουργήσει κλίμα ευφορίας στον ΣΥΡΙΖΑ έτσι ώστε να ψηφίσουν οι βουλευτές τα μέτρα ο Αλέξης Τσίπρας.

Μετά τα Τέμπη σήμερα βρίσκεται στις σήραγγες της Παναγοπούλας και αυτή την ώρα εγκαινιάζει το νέο αυτοκινητόδορομο Κορίνθου-Πατρών που επί σχεδόν δέκα χρόνια οι πολίτες έμπαιναν σε αυτόν τον δρόμο και δεν ήξεραν αν και πώς θα βγουν. Ήταν συνώνυμο του δρόμου-καρμανιόλας.

Αφού λοιπόν χάθηκαν εκατοντάδες ζωές μέχρι να κατασκευαστεί με τους πολίτες και πάλι να εξακολουθούν να πληρώνουν διόδια, ο κ. Τσίπρας θα αναφερθεί στην ανάπτυξη που έχει φέρει η κυβέρνηση του και στο γεγονός ότι η Ελλάδα επί των ημερών του μπήκε σε τροχιά ανάπτυξης. Το γνωστό παραμύθι δηλαδή.

Δεν ξέρουμε όμως αν θα πει για την αύξηση των διοδίων κατά σχεδόν 40% στο νέο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών γιατί από τα 6,40 ευρώ που πλήρωναν οι οδηγεί τώρα θα πληρώνουν τουλάχιστον 11 ευρώ για να φθάσουν στον προορισμό τους. Κι αυτό συμβαίνει με τις τσέπες… άδειες.

Φρόντισε η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όπως και οι προηγούμενες άλλωστε να δημιουργήσουν τέτοια αφαίμαξη και να επιβάλλουν τόσους φόρους που σε λίγο οι πολίτες δεν θα τολμούν να μπούν στα αυτοκίνητα τους για να πάνε στο χωριό τους ή το εξοχικό τους για Πάσχα. Ανεβαίνουν όλοι το δικό τους Γολγοθά, αλλά ο κ. Τσίπρας και η κυβέρνηση του βλέπουν ανάπτυξη.

Κανείς προφανώς δεν θέλει να απαξιώσει ένα έργο που καταρχήν θα προσφέρει ασφάλεια στους οδηγούς. Κανείς όμως δεν μπορεί να παραγνωρίσει την απίστευτη ταλαιπωρία που από το 2008 έως σήμερα έζησαν οι οδηγοί που χρησιμοποιούσαν αυτό το οδικό δίκτυο και τους κινδύνους που εγκυμονούσε η μονοδρόμηση του. Επίσης κανείς δεν μπορεί να παραγνωρίσει πώς το έργο αυτό υλοποιήθηκε με χρήματα των Ελλήνων, αφού συνέχιζαν να καταβάλουν διόδια σε ένα δρόμο καρμανιόλα.

Ο κ. Τσίπρας ωστόσο βρίσκεται στις σήραγγες της Παναγοπούλας για να εγκαινιάσει το έργο, όπως πρίν από λίγες ημέρες έπραξε στα Τέμπη. Πιστεύει πώς με το να κόβει κορδέλες θα εξιλεωθεί από τα νέα μέτρα που ετοιμάζει να φορτώσει στον ελληνικό λαό και μετά το 2019-2020, που ίσως αυτός δεν είναι κυβέρνηση. Τα περί μηδενικής λιτότητας έχουν πάει περίπατο και τα περιβόητα αντίμετρα είναι απλά ένα πυροτέχνημα που έχουν αντιληφθεί όλοι.

Πρόκειται απλά για μία διαχείριση της κρίσης φτώχειας και εξαθλίωσης που θα επέλθει στη χώρα με την εφαρμογή των νέων μέτρων. Κι αυτό θα γίνει και με ευρωπαϊκά κονδύλια αφού η χώρα μας βιώνει πλέον ανθρωπιστική κρίση. Καλά λοιπόν τα εγκαίνια δημοσίων έργων, αλλά η κρίση αυτή δεν αντιμετωπίζεται με το να κόβει κανείς κορδέλες ή απλά να μιλάει για ανάπτυξη.

Tags
Back to top button