Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Στα «μαχαίρια» Apple και Facebook για τις ρυθμίσεις ασφαλείας στο νέο iPhone

Ολοταχώς προς έναν μεγάλο «πόλεμο» οδεύουν Apple και Facebook, καθώς η νέα τους διαμάχη γύρω από τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών είναι τεράστια, όπως και τα κέρδη των δύο εταιριών.

Όλα ξεκίνησαν όταν η Apple, στο πλαίσιο της ετήσιας προετοιμασίας της για τα νέα iPhone, ανακοίνωσε τα χαρακτηριστικά του νέου λειτουργικού συστήματος των συσκευών, του iOS 14.

Με την άφιξή του και την εγκατάστασή του στις συσκευές της Apple, οι χρήστες θα πρέπει να δίνουν την σαφή τους άδεια σε εφαρμογές να παρακολουθούν τη δραστηριότητά τους μέσω του μοναδικού αριθμού ταυτότητας της συσκευής (IDFA).

Ωστόσο, εδώ αρχίζουν τα προβλήματα για το Facebook που χρησιμοποιεί το IDFA για να παρακολουθεί τους χρήστες του και να συγκεντρώνει δεδομένα για αυτούς, ώστε να πουλά στοχευμένη διαφήμιση.

Σε ανακοίνωσή του το Facebook είπε ότι η απόφαση της Apple μπορεί να μειώσει τον τζίρο από τη χρήση του IDFA μέχρι και κατά 50% και να αναγκάσει την εταιρεία να διακόψει την ανάπτυξη του προγράμματος (Audience Network) που το αξιοποιεί ως σήμερα για να χτίζει προσωποποιημένες διαφημίσεις.

«Δεν είναι κάτι που το θέλουμε, αλλά θα αναγκαστούμε να το κάνουμε, λόγω της αναβάθμισης στο iOS 14», ανέφερε το Facebook, αν και δεν είναι γνωστό τι ποσοστό του τζίρου του προέρχεται από το συγκεκριμένο πρόγραμμα, ενώ η αλλαγές στο iOS δεν φαίνεται να επηρεάζουν τον πυρήνα των εφαρμογών του Facebook.

Παράλληλα, το Facebook επισήμανε ότι στη διάρκεια της πανδημίας βοήθησε πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να μείνουν ζωντανές μέσω διαφόρων προγραμμάτων και ότι η τακτική της Apple θα βλάψει αυτή τη στρατηγική.

Tags
Back to top button