Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Sharenting: Τι απαντούν οι έφηβοι για το φαινόμενο να βγάζεις τα παιδιά σου στα social media;

Είναι πολύ κοινό σήμερα, οι γονείς να μοιράζονται φωτογραφίες και πληροφορίες για τα παιδιά τους στα social media. Ωστόσο, λίγα είναι γνωστά για το πώς σκέφτονται και αισθάνονται οι έφηβοι για αυτήν την συμπεριφορά.

Ως εκ τούτου, θα αναφερθούμε σε μια μελέτη, η οποία διερευνά την αντίληψη των εφήβων για τους λόγους για τους οποίους οι γονείς μοιράζονται πληροφορίες για τα έφηβα παιδιά τους στα social media και τη στάση των εφήβων απέναντι σε αυτό το γεγονός.

Η εν λόγω μελέτη διεξήχθη ανάμεσα σε 817 εφήβους. Οι αναλύσεις των δεδομένων έδειξαν τέσσερα κίνητρα για την προβολή των παιδιών από τους γονείς τους στα social, σύμφωνα με τα παιδιά: κίνητρα γονικής συμβουλής, κοινωνικά κίνητρα, κίνητρα διαχείρισης εντυπώσεων και κίνητρα ενημερωτικής αρχειοθέτησης.

Οι έφηβοι πίστευαν ότι οι γονείς μοιράζονταν πληροφορίες για τα παιδιά τους κυρίως λόγω κινήτρων αρχειοθέτησης. Πίστευαν ότι τα κίνητρα γονικής συμβουλής ήταν λιγότερο κοινά. Οι αρχικές αναλύσεις φανέρωσαν ότι οι έφηβοι σε μεγάλο βαθμό αποδοκίμαζαν την δημοσίευση πληροφοριών τέτοιου είδους. Το θεωρούσαν κυρίως ενοχλητικό και άχρηστο.

Η δεύτερη ανάλυση έδειξε ότι όταν οι έφηβοι αντιλαμβάνονταν τις δημοσιεύσεις των γονιών ως θέμα διαχείρισης εντυπώσεων, τόσο πιο αρνητική ήταν η στάση τους απέναντι σε αυτήν την συνήθεια.

Αντίθετα, όσο περισσότεροι έφηβοι πίστευαν ότι οι γονείς μοιράζονταν πληροφορίες για τα παιδιά τους λόγω ενημερωτικών κινήτρων αρχειοθέτησης, τόσο λιγότερο αποδοκίμαζαν την κοινή χρήση. Επιπλέον, όταν οι ίδιοι οι έφηβοι αποκάλυπταν περισσότερες προσωπικές πληροφορίες ή όταν έρχονταν πιο συχνά αντιμέτωποι με τις δημοσιεύσεις, είχαν πιο θετική στάση απέναντι σε αυτές. Οι έφηβοι που ανησυχούσαν περισσότερο για το απόρρητό τους στο ίντερνετ, ήταν πιο πιθανό να απορρίψουν το sharenting.

Tags
Back to top button