Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Σφήνα» skroutz.gr στις online παραγγελίες φαγητού – «Χτυπάει» deliveras και efood

Γίνονται διαπραγματεύσεις με μεγάλες αλυσίδες εστίασης, προκειμένου να ενταχθούν στη νέα υπηρεσία

Στην αγορά του online delivery επεκτείνεται το . Η δημοφιλής πλατφόρμα αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα σε μια πολύ δυναμική αγορά, μέσα από το «Skroutz Food». Η νέα υπηρεσία θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τη βασική δραστηριότητα της εταιρείας, και αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε περίπου ένα με δυο μήνες από σήμερα. Ήδη, μπαίνοντας στο site του skroutz υπάρχει ειδικό πλαίσιο που προαναγγέλλει την είσοδο της εταιρείας στο online delivery φαγητού.

Πηγές προσκείμενες στη διοίκηση του Skroutz μιλώντας στο ethnos.gr εκφράζουν την αισιοδοξία τους για το νέο εγχείρημα και τονίζουν πως εισέρχονται σε μια δυναμική αγορά, με τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης. Αν και αποφεύγουν να δώσουν συγκεκριμένα νούμερα για τους στόχους τους, λέγοντας πως είναι ακόμη πολύ νωρίς, ωστόσο επισημαίνουν πως φιλοδοξούν να κατακτήσουν σημαντικό μερίδιο.

Αυτή τη στιγμή, είναι σε εξέλιξη η διαδικασία του σχεδιασμού ενώ παράλληλα γίνονται διαπραγματεύσεις με μεγάλες αλυσίδες εστίασης, προκειμένου να ενταχθούν στη νέα υπηρεσία. Στόχος της εταιρείας είναι να συνεργαστεί με καταστήματα και αλυσίδες φαγητού που έχουν πολλά σημεία πώλησης ενώ παράλληλα επιδιώκει να «κλείσει» και κάποιες αποκλειστικές συνεργασίες με γνωστά brands, τα οποία θα προσφέρουν τα προϊόντα τους μόνο από την πλατφόρμα του Skroutz Food.

Η εταιρεία σκοπεύει να συνεργαστεί με εταιρείες που έχουν υποδομές delivery, καθώς όπως διευκρινίζεται αρμοδίως δεν πρόκειται να «στήσει» δικό της δίκτυο διανομής,- τουλάχιστον στην παρούσα φάση-.

Στα πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας θεωρούνται η εμπειρία των ανθρώπων του Skroutz στο χώρο του e-commerce και η μεγάλη επισκεψιμότητα της πλατφόρμας τους. Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις, το skroutz.gr είναι πέμπτη σε επισκεψιμότητα στο ελληνικό Διαδίκτυο, πίσω από εταιρείες κολοσσούς όπως η Google και το Facebook και το πρώτο ελληνικό site, με περίπου 8,5 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες σε μηνιαία βάση και περίπου1,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.

Μεγάλο δέλεαρ για όσες επιχειρήσεις θέλουν να ενταχθούν στη νέα πλατφόρμα του Skroutz είναι και η κατά πολύ μικρότερη προμήθεια που θα χρεώνει, σε σχέση με τις υφιστάμενες πλατφόρμες του χώρου (αρμόδιες πηγές αναφέρουν πως θα είναι η μισή απ’ ότι προσφέρει σήμερα ο ηγέτης του χώρου).

Tags
Back to top button