Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Σε 3 ώρες και 20 λεπτά Αθήνα - Θεσσαλονίκη από το φθινόπωρο!

Το φθινόπωρο θα κάνουμε με τρένο την απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά.

«Oι εργασίες βαδίζουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα παρά το γεγονός ότι υπάρχουν κατασκευαστικές δυσκολίες…», σημείωσε ο Χρήστος Σπίρτζης, επιθεωρώντας τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική γέφυρα που κατασκευάζεται στην περιοχή του Δομοκού στη Φθιώτιδα και τα στελέχη τη ΕΡΓΟΣΕ την ονομάζουν «ΣΓ 26».

«Είμαστε εδώ για να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα οποιαδήποτε προβλήματα υπάρχουν προκείμενου μέχρι το φθινόπωρο να έχει ολοκληρωθεί το έργο», σημείωσε ο κ. Σπίρτζης, εξαγγέλλοντας με αυτόν τον τρόπο και την ολοκλήρωση όλων των έργων στο σιδηροδρομικό κύριο δίκτυο της χώρας, έτσι ώστε η απόσταση από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη να γίνει 3 ώρες και 20 λεπτά. Μάλιστα το έργο το χαρακτήρισε ως «ένα έργο εγκαταλειμμένο χωρίς χρηματοδότηση και χωρίς προοπτική ολοκλήρωσης», για να συμπληρώσει πως «με την ολοκλήρωση είναι ένα έργο που θα αλλάξει τελείως τις μεταφορές στη χώρα μας…».

Προηγουμένως ο κ. Σπίρτζης παραβρέθηκε στην τελετή που έγινε για να δοθεί στην κυκλοφορία η άνω διάβαση στο ΣΣ Λιανοκλαδίου κοντά στη Λαμία.

Το φθινόπωρο θα κάνουμε με τρένο την απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά

Μιλώντας για την νέα γέφυρα που ολοκληρώθηκε σημείωσε πως «θα διευκολύνει την κυκλοφορία των οχημάτων και θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους και προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό και προς τα χωρία της περιοχής της Υπάτης …»

Στις δηλώσεις του ο κ. Σπίρτζης στάθηκε ιδιαίτερα στην ολοκλήρωση των εργασιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο αφού μέχρι το Λιανοκλάδι τα τρένα έχουν εγκαταλείψει την κίνηση τους από την περιοχή του Μπράλου αλλά από το τούνελ του Καλλιδρόμου φτάνουν στον κάμπο της Λαμίας. Μάλιστα το επόμενα διάστημα θα ολοκληρωθεί και η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Λιανοκλάδι.

Ο υπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε μια ακόμα αντιπλημμυρική παρέμβαση που θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα στο Σπερχειό ποταμό «έργο που θα ανακουφίσει τους αγρότες της περιοχής από τις πλημμύρες» όπως είπε. Επανέλαβε για μια ακόμη φορά την αξιοποίηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Τιθοράες - Λιανοκλαδίου και για τουριστικούς αλλά και για ιστορικούς λόγους.

Ερωτηθείς ο κ. Σπίρτζης για τον Ε65 δήλωσε αισιόδοξος για την ολοκλήρωση του, εξηγώντας ότι οι όποιες καθυστερήσεις προήλθαν από τις Βρυξέλλες, ήταν εξαιτίας της αξιολόγησης των δημοσίων έργων στην Ελλάδα που στοίχισαν επιπλέον 1,2 εκ, ευρώ με παράλληλη μείωση 50% του φυσικού τους αντικειμένου. «Αυτό οδήγησε σε εξονυχιστικό έλεγχο οποιουδήποτε έργου. Στόχος μας είναι να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες για ένα αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες και διαχωριστικό, καθώς και ΛΕΑ στο μεγαλύτερο μήκος του».

Tags
Back to top button