Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Σάλος στη Google: Γιατί ζήτησε δημόσια συγγνώμη από μεγάλες εταιρείες;

Δημόσια συγνώμη ζήτησε πρόσφατα ο επικεφαλής των επιχειρήσεων της Google στην Ευρωπαϊκή Ένωση από μεγάλες εταιρείες που διαφημίζουν τα προϊόντα τους μέσω των Google ads, εξαιτίας του ολοένα και αυξανόμενου αριθμού εξτρεμιστικών βίντεο που ανεβαίνουν στο YouTube.

Οι διαφημίσεις των εταιρειών προβάλλονται πριν την έναρξη ή κατά τη διάρκεια βίντεο που περιέχουν εξτρεμιστικό περιεχόμενο. Εταιρείες όπως η Marks&Spencer και η L'Oreal προχώρησαν στο πάγωμα των διαφημίσεών τους στην πλατφόρμα της Google.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Financial Times, ο πρόεδρος του τμήματος EMEA Business&Operations της Google, Ματ Μπρίτιν, ζήτησε δημόσια συγνώμη κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης.

«Θέλω να ξεκινήσω ζητώντας συγνώμη. Ζητούμε συγνώμη. Όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει αναλαμβάνουμε την ευθύνη».

Ο Μπρίτιν υποστήριξε ότι τα εργαλεία και οι πολιτικές της Google λειτουργούν σωστά «στην πλειονότητα των περιπτώσεων», λέγοντας επίσης ότι πρόκειται για «μια χούφτα εντυπώσεων» και ότι τα ποσά αφορούν σε «πένες και όχι λίρες». Αλλά ανεξάρτητα από αυτό, πρόσθεσε «πρέπει να γίνουμε καλύτεροι. Συντάσσουμε μια έκθεση για το πώς μπορούμε να βελτιωθούμε. Θα επισπεύσουμε αυτή την έκθεση».

Η Google από την πλευρά της αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της ότι θα επιταχύνει τη διαδικασία αναθεώρησης και θα προχωρήσει άμεσα σε αλλαγές στην πολιτική των διαφημίσεων, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο ελέγχει και εφαρμόζει τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα της. Επί του παρόντος, η Google εξετάζει μόνο το περιεχόμενο που έχει επισημανθεί ως ακατάλληλο από τους χρήστες της. Στην ανακοίνωση επισημαίνεται επίσης ότι ο όγκος των βίντεο που αναρτάται στο YouTube -περίπου 400 ώρες κάθε λεπτό- αποτελεί τον κύριο λόγο για την αδυναμία της εταιρείας να ελέγχει προληπτικά όλο το περιεχόμενο στις πλατφόρμες της.

Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά της η FT, περίπου το 98% του περιεχομένου που επισημαίνεται ως ακατάλληλο στο YouTube ελέγχεται εντός 24 ωρών, σύμφωνα με την Google.

«Αντιλαμβανόμαστε ότι μπορούμε να κάνουμε ακόμα περισσότερα», δήλωσε ο Μπρίτιν, προσθέτοντας ότι η Google έχει ήδη επενδύσει σε νέους τεχνολογικούς τρόπους για τον άμεσο χειρισμό των καταγγελιών. Ο Μπρίτιν υπογράμμισε επίσης ότι η Google σκοπεύει να προχωρήσει σε τροποποιήσεις στον έλεγχο που θα επιτρέπει να έχουν οι διαφημιστικές εταιρείες και οι οργανισμοί, κάνοντας πιο εύκολο και απλό τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες χειρίζονται τις τοποθεσίες όπου θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους.

Επιπλέον, η Google θα προχωρήσει σε αλλαγές στις πολιτικές της για τα βίντεο και τις ιστοσελίδες που μπορούν να διαφημιστούν, για παράδειγμα το πώς ορίζονται τα προσβλητικά σχόλια και η ρητορική μίσους, δήλωσε ο Μπρίτιν.

Η Marks&Spencer είναι η τελευταία εταιρεία που προχώρησε, αυτό το Σαββατοκύριακο, στο πάγωμα των διαφημίσεών της στην Google και το YouTube, μετά τις αποκαλύψεις ότι οι διαφημίσεις της αναπαράγονταν πριν την έναρξη βίντεο που είχαν εξτρεμιστικό περιεχόμενο.

Μεγάλες εταιρείες καθώς και πολλά διεθνή μέσα ενημέρωσης -συμπεριλαμβανομένων των BBC, HSBC, Lloyds, L'Oreal και Audi- έχουν ήδη σταματήσει την εμφάνιση των διαφημίσεών τους στις πλατφόρμες της Google. Σύμφωνα με προβλέψεις της εταιρείας eMarketer, η Google και το Facebook ελέγχουν περίπου το 60% της ψηφιακής διαφημιστικής αγοράς.

Tags
Back to top button