Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Σάλος στη Βρετανία με διαφήμιση fast food: Πάνω από 1.000 καταγγελίες ότι «χλευάζει τη βάπτιση του Χριστού»

Σάλο έχει προκαλέσει στη Βρετανία διαφήμιση της αλυσίδας fast food KFC καθώς αρκετοί θεώρησαν ότι «ειρωνεύεται» τη χριστιανική πίστη.

Σύμφωνα με την Daily Mail η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου των διαφημίσεων (Advertising Standards Authority - ASA) έλαβε περισσότερες από 1.000 καταγγελίες για τη διαφήμιση αυτή.

Στη διαφήμιση με τίτλο «All Hail Gravy» πρωταγωνιστεί ένας άνδρας που απεικονίζεται να βαφτίζεται σε μια λίμνη με σάλτσα και να μετατρέπεται σε μια ανθρώπινου μεγέθους φτερούγα κοτόπουλου.

Ποινή φυλάκισης 3 ετών για τρανς influencer στην Ινδονησία επειδή είπε ότι ο Χριστός «θέλει κούρεμα»

Στην ίδια διαφήμιση ακούγονται και ύμνοι ενώ το σποτ καταλήγει με τη φράση «Πίστευε στο Κοτόπουλο» (Believe in Chicken στο πρωτότυπο).

Η ASA ανακοίνωσε ότι οι καταγγελίες που έλαβε αφορούσαν πολίτες που ισχυρίστηκαν ότι η εν λόγω διαφήμιση χλευάζει τον Χριστιανισμό, δοξάζει αιρέσεις και τον σατανισμό, με τους πιο ακραίους να φτάνουν στο σημείο να κάνουν λόγο για προώθηση του κανιβαλισμού!

Η ανεξάρτητη βρετανική αρχή, ωστόσο, αποφάσισε να μην ξεκινήσει έρευνα για τη διαφήμιση εκτιμώντας ότι δεν παραβιάζει τους σχετικούς κανόνες.

Στη σχετική απόφαση αναφέρεται ότι η διαφήμιση αφορούσε «ένα άκρως φανταστικό σενάριο που το πιθανότερο είναι να ερμηνευτεί ως αφηρημένο ή απόκοσμο, παρά ως ενοχλητικό» καταλήγοντας ότι η διαφήμιση «δεν ήταν πιθανό να προκαλέσει βλάβη σε παιδιά, να προκαλέσει αδικαιολόγητη αγωνία ή σοβαρή ή εκτεταμένη προσβολή».

Tags
Back to top button