Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

"Κοκαλωμένη" η ρωσική αεροναυπηγική βιομηχανία-Η Μόσχα εξετάζει το ενδεχόμενο υπενοικίασης αεροπλάνων γιατί δεν έχει επιβατικά

Οι δυτικές κυρώσεις ως γνωστών αποτρέπουν την Ρωσία από το να αποκτήσει πολλά κρίσιμα εξαρτήματα απαραίτητα για την παραγωγή αεροσκαφών. Ως αποτέλεσμα αυτού, στην Ρωσία τα προγράμματα παραγωγής νέων αεροσκαφών καθυστερούν ανησυχητικά πολύ ή πολλές φορές δεν αποδίδουν όπως αναμένονταν επειδή κάποια από τα αρχικά δυτικά εξαρτήματά τους έπρεπε να αντικατασταθούν. Το φαινόμενο αυτό δεν συναντάται μόνο με τα πολεμικά αεροσκάφη του Κρεμλίνου, αλλά και με κάποια επιβατικά αεροπλάνα που παράγονται στην χώρα.

Σε νεκροταφείο αμερικανικών αρμάτων μετατράπηκε το Μπερντίτσι (Βίντεο)-Οι Ουκρανοί ρίχνουν τα πάντα στη μάχη για να σώσουν το χωριό

Τα Ρωσικά Αεροσκάφη-«Θύματα» των Δυτικών Κυρώσεων

Κάποια εύστοχα παραδείγματα «θυμάτων» αυτών των δυτικών κυρώσεων είναι οι τύπου MC-21, Sukhoi Superjet SSJ-100, Tupolev Tu-214 και το Ilyushin Il-114-300,  Τα ζητήματα που προέκυψαν με αυτά τα αεροσκάφη οδήγησαν σε καθυστερήσεις στις προγραμματισμένες δοκιμές, στις πιστοποιήσεις και στην έναρξη της μαζικής παραγωγής τους. 

Η Ρωσία κατ' επέκταση αναγκάστηκε να συνεχίσει να χρησιμοποιεί δυτικής παραγωγής επιβατικά αεροπλάνα, συγκεκριμένα των εταιρειών Airbus και Boeing, αεροσκάφη τα οποία επιθυμούσε να αποσύρει σύντομα. 

Σε κάποιες περιπτώσεις η Ρωσία κατάφερε να προχωρήσει με τις αναπτύξεις κάποιων αεροσκαφών, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικό. Για παράδειγμα, το ρωσικό επιβατικό αεροπλάνο MC-21 έγινε βαρύτερο κατά 5,75 τόνους όταν αντικαταστάθηκαν τα δυτικά εξαρτήματά του με αντίστοιχα ρωσικά. Η αύξηση του βάρους οδήγησε όμως σε μειωμένη εμβέλεια πτήσης και μείωσε το μέγιστο υψόμετρο που μπορεί να πετάει το αεροπλάνο.

Οι Λύσεις που Έχει στα Χέρια της η Μόσχα

Πρώτη παρουσίαση για τον τουρκικό ναυτικό πύραυλο αεράμυνας Levent που θα στοχεύει ελληνικούς στόχους πάνω από το Αιγαίο (Εικόνες)

Μία από τις λύσεις που προτείνουν ρωσικά μέσα στο διαδίκτυο είναι να κοιτάξει η Ρωσία αεροσκάφη «φιλικών χωρών», τα οποία θα υπενοικιάζουν οι ρωσικές εταιρείες εναέριων μεταφορών. Κατά πάσα πιθανότητα, εάν γίνει κάτι τέτοιο η Μόσχα θα το κάνει σε συνεργασία με χώρες της Κεντρικής Ασίας, από τις οποίες θα παραλαμβάνει και ανταλλακτικά εξαρτήματα για τα αεροσκάφη.

Εναλλακτικά, ένα άλλο σενάριο που προτείνουν οι ειδικοί θα ήταν η Μόσχα να επιτρέψει σε ξένες εταιρείες εναέριων μεταφορών να πετούν μεταξύ ρωσικών πόλεων και να συνεργαστούν περισσότερο με τις ρωσικές εταιρείας για να εξυπηρετούν τους πελάτες και να καλυφθούν οι ανάγκες στην χώρα.

Tags
Back to top button