Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

“Πόλεμος” συμφερόντων σε “ουρανό, θάλασσα” και Ναυπηγεία μεταξύ ΗΠΑ-Γαλλίας-Γερμανίας

“Πόλεμος” σε “ουρανό και θάλασσα” μεταξύ συμφερόντων τριών μεγάλων χωρών στο “πεδίο μάχης” των ελληνικών εξοπλισμών. Οι γαλλικές φρεγάτες, ο εκσυγχρονισμός των F-16 και η πρόθεση των Γερμανών να επιστρέψουν στα ελληνικά ναυπηγεία, αποτελούν μια παράμετρο που δεν πρέπει να διαφεύγει από κανέναν σε σχέση μ΄ όσα ακούμε, διαβάζουμε και βλέπουμε τα τελευταία 24ωρα στο χώρο των ελληνικών εξοπλισμών.

Είναι ενδεικτικό της αναστάτωσης που επικρατεί ότι στο ΥΠΕΘΑ και στο Μέγαρο Μαξίμου, αναζητούν ποιος διέρρευσε τις συζητήσεις που έγιναν για τις γαλλικές φρεγάτες. Έχει αποκλειστεί το περιβάλλον του ΑΝΥΕΘΑ κι αυτό γιατί ο κ.Κουβέλης είχε λάβει συγκεκριμένα μέτρα στην επαφή που είχε με τον Γάλλο πρέσβη. Εκεί όπου ειπώθηκαν πάρα πολλά για το θέμα, αλλά ακόμη δεν έχουν διαρρεύσει!

Τα σενάρια για τον επιχειρηματικό πόλεμο των “μεγάλων δυνάμεων” δεν ήθελαν και πολύ για να “φουντώσουν”. Αμερικανοί εναντίον Γάλλων με τους Γερμανούς να ΄ναι πάντα και παντού παρόντες. Οι Αμερικανοί που πάντα δεν θέλουν να γίνονται τα προγράμματα των Γάλλων και το αντίστροφο. Ειδικά αυτή τη περίοδο που ο “ελληνικός κουμπαράς” έχει ελάχιστα χρήματα, οι μεν πολέμουν τους δε πιστεύοντας ότι αν καταστρέψουν το πρόγραμμα του άλλου, θα γίνει το δικό τους. Στη προκειμένη περίπτωση τα προγράμματα που “συγκρούονται” είναι ο εκσυγχρονισμός των F-16 και οι γαλλικές φρεγάτες. Είτε πρόκειται για τις Fremm, είτε για τις Belhara. Γι΄ αυτό και υπάρχουν κάποιοι που θεωρούν ότι η διαρροή για το υπαρκτό ελληνικό ενδιαφέρον για γαλλικές φρεγάτες, ήταν μια προσπάθεια για να “καεί” το πρόγραμμα.

Στο θέμα των φρεγατών “κολλάει” υποχρεωτικά και το ζήτημα των Ναυπηγείων, στα οποία οι Γερμανοί θέλουν να επιστρέψουν! Γι΄ αυτό και χθες είχαμε τα σενάρια από τους Γερμανούς Φιλελεύθερους, σύμφωνα με τα οποία η Γαλλία “παίζει παιχνίδι”, προωθώντας την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους με αντάλλαγμα τις φρεγάτες.

Πως επιδιώκουν επιστροφή στα ελληνικά ναυπηγεία οι Γερμανοί;

Οι Γερμανοί όσο κι αν ακούγεται απίθανο, μεθοδεύουν την επιστροφή τους στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά μέσω της εταιρείας Lürssen. Την πρώτη προσπάθεια την απέτρεψε ο Καμμένος, αλλά είναι βέβαιο ότι οι Γερμανοί θα επιμείνουν. Η Lurssen πρόσφατα έπαθε μεγάλη ζημιά όταν αποκλείστηκε από μεγάλο πρόγραμμα του γερμανικού ναυτικού.

Η Γερμανική Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση απέκλεισε την κοινοπραξία των ThyssenKrupp και Lürssen από τον διαγωνισμό για το πλοίο μάχης πολλαπλών ρόλων MKS 180.

Η κατασκευή των μεγαλύτερων πλοίων μάχης πολλαπλών ρόλων από την δημιουργία της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας, θα γίνει επομένως χωρίς άμεση Γερμανική συμμετοχή. Η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση θα πληρώσει τουλάχιστον 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ για τέσσερις μονάδες.

Η απώλεια αυτού του μεγάλου συμβολαίου αποτελεί μεγάλο πλήγμα για την ThyssenKrupp και την Lürssen. Φαίνεται ότι θέλουν να “ρεφάρουν” με την επιστροφή τους στην Ελλάδα. Δεν θα ΄ναι καθόλου εύκολο.

 

πηγή:

Tags
Back to top button