Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Πιο συχνά τα δρομολόγια σε μετρό και ΗΣΑΠ - Mειώνεται ο χρόνος αναμονής για τους επιβάτες

Στα τέσσερα λεπτά αναμένεται να διαμορφωθεί η συχνότητα των δρομολογίων του μετρό έως το τέλος του έτους, στο πλαίσιο του στόχου που έχει τεθεί από το υπουργείο Υποδομών και τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε τον περασμένο μήνα να λάβει μέτρα για την ενίσχυση των δρομολογίων του μετρό προκειμένου να μειωθεί ο μέσος όρος του χρόνου διέλευσης των συρμών ο οποίος τους καλοκαιρινούς μήνες κυμαινόταν μεταξύ επτά και 10 λεπτών.

Ωστόσο, η ενίσχυση των δρομολογίων με περισσότερα τρένα αποτελεί δύσκολη υπόθεση, δεδομένου πως δεκάδες συρμοί του μετρό παραμένουν ακινητοποιημένοι λόγω βλαβών.

Οι 24 από τους 66 συρμούς είναι ακινητοποιημένοι

Είναι ενδεικτικό ότι από το σύνολο των 66 συρμών που εξυπηρετούν τις γραμμές 2 και 3 του μετρό, 24 είναι εκτός λειτουργίας με βλάβες. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, ορισμένοι από τους ακινητοποιημένους συρμούς παραμένουν εκτός λειτουργίας για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει το ένα έτος.

Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν στις γραμμές 2 και 3 του μετρό, δρομολογούνται σε καθημερινή βάση 16 και 18 συρμοί αντίστοιχα, με τρία τρένα να βρίσκονται σε κατάσταση εφεδρείας σε περίπτωση που προκύψουν βλάβες.

Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι η διέλευση των συρμών γίνεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου σε συντομότερο χρονικό διάστημα, το οποίο ανέρχεται σε τέσσερα λεπτά και 15 δευτερόλεπτα στη γραμμή 2 και σε τέσσερα λεπτά και 30 δευτερόλεπτα στη γραμμή 3.

Πιο συχνά δρομολόγια και στον ΗΣΑΠ

Η συχνότητα των δρομολογίων αναμένεται να βελτιωθεί τους επόμενους μήνες, καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται πρόγραμμα ανάταξης του τροχαίου υλικού με στόχο να ενισχυθεί έως το τέλος του έτους ο στόλος με τέσσερις συρμούς ακόμα.

Κατά περίπου ένα λεπτό έχει βελτιωθεί ο χρόνος διέλευσης των συρμών στους ΗΣΑΠ τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με τη συχνότητα των δρομολογίων να ανέρχεται πλέον στα πέντε λεπτά.

Η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη σε ό,τι αφορά τα τρένα που εξυπηρετούν τη γραμμή 1 των ΗΣΑΠ συγκριτικά με το μετρό, καθώς από το σύνολο των 45 συρμών η ενεργή δύναμη ανέρχεται σε 33, με 24 από αυτούς να είναι διαθέσιμοι καθημερινά για την εκτέλεση δρομολογίων.
Η συχνότητα των δρομολογίων στη γραμμή 1 θα βελτιωθεί αισθητά, όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αναβάθμισης δεκάδων τρένων που είναι σε εξέλιξη. Το πρόγραμμα, το οποίο θα κοστίσει περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ, έχει αναλάβει να υλοποιήσει η Αττικό Μετρό.

Tags
Back to top button