Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Παραλήρημα από τουρκικά ΜΜΕ για το υποβρύχιο STM500: «Θα γίνει ο νέος εφιάλτης του Έλληνα»

Προκαλούν τα εθνικιστικά τουρκικά ΜΜΕ, που αναφερόμενα στην κατασκευή του μίνι υποβρυχίου STM500, με εγχώριους και εθνικούς πόρους, σημειώνουν ότι “Θα γίνει ο νέος εφιάλτης του Έλληνα”.

Το μίνι υποβρύχιο STM500 θα είναι έτοιμο το 2022 και το εκτόπισμά του σε κατάσταση βύθισης θα είναι 540 τόνων.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα sigmalive.com, τα υποβρύχια που χρησιμοποιούνται σήμερα από το τουρκικό ναυτικό έχουν εκτόπισμα 1100 έως 1600 τόνους σε κατάσταση βύθισης. Τα υποβρύχια κατηγορίας Reis, τα οποία εξακολουθούν να παράγονται, αναμένεται να έχουν εκτόπισμα άνω των 2000 τόνων σε κατάσταση βύθισης.

Θα χρησιμοποιηθεί σε Αιγαίο, Μαύρη Θάλασσα και Κύπρο

Ο στρατιωτικός αναλυτής, Κοζάν Σελτσούκ Ερκάν, υποστηρίζει ότι η Τουρκία θα το χρησιμοποιήσει στο Αιγαίο, τη Μαύρη Θάλασσα, την Κύπρο και σε παράκτιες περιοχές, καθώς τα μικρά υποβρύχια είναι πολύ πιο αθόρυβα και τεχνολογικά πιο εξελιγμένα. Τα υποβρύχια αυτής της κατηγορίας είναι ιδανικά για επιχειρήσεις διείσδυσης σε παράκτιες περιοχές.

«Είναι πολύ δύσκολο για οποιοδήποτε πολεμικό πλοίο να πραγματοποιήσει υποβρύχια σάρωση με σόναρ τοποθετημένο στο κύτος, ειδικά σε ρηχά νερά και σε παράκτιες περιοχές και νησίδες. Το χαρακτηριστικό αυτού του υποβρυχίου είναι ότι μπορεί να λειτουργεί εξαιρετικά άνετα στις επίμαχες θάλασσες με τις μικρές του διαστάσεις», αναφέρει.

Θα έχει μήκος 42 μ. θα διαθέτει τέσσερις τορπιλοβλητικούς σωλήνες και θα μπορεί να καταδύεται σε βάθος έως 250 μ. Θα διαθέτει δύο κινητήρες ντίζελ και συσσωρευτές λιθίου.

Η μέγιστη ταχύτητά του θα είναι μεγαλύτερη των 18 κόμβων και η ακτίνα ενεργείας του θα είναι 3.500 ν.μ. με τους κινητήρες ντίζελ και 75 ν.μ. με τους ηλεκτροκινητήρες.

Tags
Back to top button