Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Παραδίδεται στη Fraport το αεροδρόμιο των Χανίων

Στην λίστα με τα πιο σύγχρονα περιφερειακά αεροδρόμια που θα ενταχθούν στο πακέτο της Fraport, χωρίς να χρειαστεί να επενδύσει η ίδια ούτε ένα ευρώ, συγκαταλέγεται το αεροδρόμιο Ι. Δασκαλογιάννης στα Χανιά, το οποίο ολοκληρώθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου και παραδίδεται τις επόμενες μέρες.

Eίναι από τα έργα που σίγουρα δεν είχε στο μυαλό του ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece κ. Alexander Zinnel, όταν προ ημερών δήλωνε ότι υπάρχουν ελληνικά αεροδρόμια που δεν έχουν γίνει επενδύσεις τα τελευταία 20 χρόνια.

Πρόκειται για εργασίες πλήρους αναβάθμισης του αεροδρομίου που το καθιστούν ένα από τα πιο μοντέρνα και καλαίσθητα κτίρια στην ελληνική επικράτεια και για το οποίο το ελληνικό δημόσιο κατέβαλλε συνολικά 50 εκ. ευρώ.

Το έργο ανακατασκευάστηκε εν λειτουργία, γεγονός που δυσχέρανε τις εργασίες αλλά και με γενναία παράταση του χρονοδιαγράμματος καθώς αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα χρηματοδότησης την περίοδο της τραπεζικής αργίας και των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων που ανάγκασαν τον Άκτωρα, να διακόψει τις εργασίες ουκ ολίγες φορές.

Οι κτιριακές υποδομές άρχισαν να παραδίδονται τμηματικά, από το περασμένο καλοκαίρι, όταν δόθηκε στους επιβάτες η επέκταση του τμήματος των αναχωρήσεων, δίνοντας τέλος στις ατελείωτες ουρές κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ήδη, λειτουργούν οι χώροι του νέου αμαξοστασίου συνολικής επιφάνειας 2.556 τ.μ., το νέο κτήριο φύλαξης απορριμμάτων 483 τ.μ. και οι νέοι χώροι στάθμευσης για 56 λεωφορεία και 213 επιβατικά, ο νέος πύργος Ελέγχου, επιφάνειας 1.872 τ.μ κ.α.

Προβλήματα προκάλεσαν στο έργο και οι τεχνικές δυσκολίες στην θεμελίωση των νέων κτιριακών εγκαταστάσεων.

Η διενέργεια των απαιτούμενων εργαστηριακών ελέγχων, η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και η εκπόνηση σχετικής μελέτης για την αντιμετώπιση του προβλήματος ολοκληρώθηκε μετά από χρονικό διάστημα 94 ημερολογιακών ημερών, οπότε και επανεκίνησαν οι εργασίες, επιφέροντας αντίστοιχη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου. Αρχικά, το υπουργείο Υποδομών είχε υπογράψει την παράταση του έργου έως τον περασμένο Οκτώβριο. Ωστόσο, ο ανάδοχος ζήτησε την επιμήκυνση του χρόνου παράδοσης για τον Φεβρουάριο του 2017, όπως και έγινε.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Άκτωρας ανέλαβε την κατασκευή του έργου μετά από σφοδρό δικαστικό αγώνα με την Κυπριακή Νέμεσις που αρχικά είχε κερδίσει το έργο, η οποία έκλεισε το 2013, με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Tags
Back to top button