Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

ΟΣΕ: Λειτουργική και πάλι η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη

Ο ΟΣΕ γνωστοποίησε ότι αποκαταστάθηκαν οι ζημιές στη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη που είχε προκαλέσει η ανατροπή βαγονιών.

Συγκεκριμένα, οι ζημιές προκλήθηκαν στις 25 Αυγούστου εξαιτίας εκτροχιασμού και ανατροπής δύο εκ των έντεκα βαγονιών της 80610 εμπορικής αμαξοστοιχίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Όπως ανακοινώθηκε, ο OΣΕ, μετά την απομάκρυνση των ανατραπέντων βυτίων, προχώρησε στις παρακάτω εργασίες αποκατάστασης της γραμμής στην ευρύτερη περιοχή της χιλιομετρικής θέσης 173+000 γρ Θ-ΑμΠΚ (περιοχή εκτροχιασμού):

• Αποξήλωση της σιδηροδρομικής γραμμής καθόλο το μήκος εκτροχίασης.

• Εκσκαφή καθόλο το μήκος εκτροχίασης και πλήρης αφαίρεση του έρματος.

• Ισοπέδωση του έρματος.

• Στρώση γραμμής με χρήση υλικών όμοιων με αυτά της υπάρχουσας στρώσης γραμμής.

• Προσωρινή αποκατάσταση αρμών αμφίδεσης (αμφίδεση με σφικτήρες).

• Σκυρόστρωση γραμμής.

• Οριζοντιογραφική και υψομετρική τακτοποίηση γραμμής.

Η γραμμή, σύμφωνα με τον ΟΣΕ, αποκαταστάθηκε και πλέον επανέρχονται σταδιακά τα προγραμματισμένα επιβατικά και εμπορικά δρομολόγια στο εν λόγω τμήμα.

 

Tags
Back to top button