Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι ΗΠΑ αναγνώρισαν κατασκευαστικό λάθος σε ΑΗ-64D Apache και μας στέλνουν ένα ολοκαίνουργιο στην θέση αυτού που κατέπεσε το 2011 (Βίντεο)

Η απόφαση του ελληνικού υπουργείου άμυνας για την δημιουργία ειδικής τεχνικής  επιτροπής η οποία είχε συγκροτηθεί  από τον Οκτώβριο του 2016, έχει φτάσει από ότι δείχνουν τα δεδομένα…σε αίσιο τέλος για την αεροπορία στρατού, και θα «σφραγιστεί» πιθανότατα με την απόδοση στην Ελλάδα ενός ολοκαίνουργιου APACHE AH — 64 D, σε αντικατάσταση αυτού που έπεσε το 2011.

Η ελληνική απαίτηση βάσει της υπογραφείσας συμβάσεως από την  ελληνική κυβέρνηση  με την  αμερικανική κατασκευάστρια εταιρεία Boeing,  αφορούσε την απόδοση  στην  αεροπορία στρατού (ΑΣ) ενός νέου ελικοπτέρου Apache σε αντικατάσταση  αυτού που έπεσε και έχει καταστραφεί ολοσχερώς , σύμφωνα με ανεξακρίβωτες πληροφορίες έγινε δεκτή από την «άλλη πλευρά».

Το ελικόπτερο της ελληνικής αεροπορίας στρατού  ΑΗ-64DHA με αριθμό ES1027 κατέπεσε τον Μάιο του 2011,  λόγω «τεχνικού προβλήματος « που βαρύνει  την  πλευρά της εταιρείας και σύμφωνα με την σύμβαση, η Boeing οφείλει να αποζημιώσει άμεσα την ελληνική πλευρά.

Το  συγκεκριμένο ελικόπτερο APACHE AH — 64 D το βράδυ της  2ας  Μαΐου 2011 και ώρα  22:45, κατά την διάρκεια προγραμματισμένης νυκτερινής πτήσης, υπέστη μηχανική βλάβη ανατολικά της περιοχής των Μεγάρων, κοντά στις εγκαταστάσεις του Βιολογικού Καθαρισμού.

Το Apache προσγειώθηκε  με τους πιλότους να ήταν σώοι και  ασφαλείς . Από εκείνη την στιγμή  άρχισαν έρευνες οι οποίες κατέληξαν στο γεγονός ότι η πτώση οφείλονταν σε βλάβη που αφορά την  εταιρεία καθαρά , ενώ ήταν σε ισχύ η εγγύηση της αμερικανικής κατασκευάστριας εταιρείας που ίσχυε  για 2 χρόνια ή 480 ώρες πτήσης.

Σύμφωνα με την σύμβαση  κανονικά θα πρέπει, είτε  να επιστραφούν τα χρήματα είτε  να βρεθεί κάποια άλλη λύση κατόπιν διαπραγματεύσεων με την Boeing.

Η  Ελληνική κυβέρνηση υπέγραψε το συμβόλαιο 035Α / 03 με την Boeing, σύμφωνα με τους διεθνείς όρους και εγγυήσεις και η απόφαση τελικά είναι υπέρ της χώρας μας .

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η αμερικανική εταιρεία η οποία είναι κολοσσός στον τομέα της παγκοσμίως, θα αποστείλει  ένα ολοκαίνουργιο APACHE AH — 64 D και θα πάρει το παλαιό πίσω .

Το νέο ελικόπτερο θα ενταχθεί άμεσα  στην δύναμη της αεροπορίας στρατού η οποία το έχει τόσο ανάγκη ειδικά αυτήν την περίοδο λόγω Τουρκίας .

Το ελικόπτερο που είχε  καταπέσει έχει καταστραφεί ολοσχερώς και  ευρίσκεται σε ειδικό υπόστεγο  .

To E/Π ΑΗ-64Α Apache της εταιρίας ΜcDonnel Douglas είναι σχεδιασμένο να μάχεται και να επιβιώνει κατά την ημέρα, την νύχτα και σε αντίξοες καιρικές συνθήκες και αποτελεί πραγματικά μια «φονική ιπτάμενη μηχανή» .

Το Apache εξοπλισμένο με το σύστημα TADS, παρέχει στο πλήρωμα δυνατότητες ακριβούς ναυτιλίας και εκτέλεσης επιθέσεων ακριβείας σε όλες τις συνθήκες πτήσης.

Ο οπλισμός του περιλαμβάνει πυραύλους AGM-114 Ηellfire, οι οποίοι με βεληνεκές άνω των 8.000 m, χρησιμοποιούνται κυρίως για καταστροφή τεθωρακισμένων και γενικά «σκληρών» στόχων.

Οι ρουκέτες Hydra-70 Hydra-70 των 70 mm πλήττουν εχθρικό προσωπικό, ελαφριά θωράκιση και γενικά «μαλακούς στόχους». Τέλος το ταχύβολο πολυβόλο M-230 των 30mm συμπληρώνει το οπλισμό του Ε/Π.

Υπάρχει επίσης εγκατεστημένος καταγραφέας video με δυνατότητα καταγραφής μέχρι 72 λεπτά. Ένα πολύτιμο εργαλείο για αποστολές αναγνώρισης και εκτίμησης ζημιών.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Πλήρωμα: 2

Μήκος: 17.73 m

Διάμετρος Κύριου Στροφείου: 14.63 m

Ύψος: 3.87 m

Βάρος

Άδειο βάρος: 5.165 kg

Μέγιστο βάρος απογείωσης: 10,433 kg

Επιδόσεις

Ποτέ δεν υπερβαίνει την ταχύτητα: 365 km/h

Μέγιστη ταχύτητα: 293 km/h

Ακτίνα μάχης: 480 km

Αυτονομία: 1,900 km

Μέγιστο ύψος: 6,4 km

Κινητήρες: 2 × General Electric T700-GE-701

Οπλισμός

Πυροβόλα: 1× 30 × 113 mm M230 Chain Gun

Ρουκέτες: Hydra 70

Πύραυλοι: AGM-114 Hellfire ή AIM-92 Stinger

 

 

 

Tags
Back to top button