Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Οι εκλογές φέρνουν... «πάγωμα» στο Masterchef

Σκέψεις για «πάγωμα» του «Masterchef 3» κάνουν οι ιθύνοντες του Star.

Μεγάλος αναβρασμός επικρατεί στα τηλεοπτικά κανάλια εξαιτίας της διαφημιστικής πτώσης που αναμένεται να φέρουν οι εκλογές τoν Μάιο. 

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Realnews, η διοίκηση του Star επεξεργάζεται το ενδεχόμενο να «παγώσει» το «Masterchef 3», όσο θα διαρκέσουν οι δύο εκλογικές αναμετρήσεις και να το επαναφέρει αμέσως μετά το τέλος των εκλογών για την τελική ευθεία, έως την ανάδειξη του νικητή. Στη θέση του ριάλιτι μαγειρικής, που θα αποσυρθεί προσωρινά, θα μεταδίδονται ξένες ταινίες. 

Ωστόσο, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, οι ιθύνοντες από τα κανάλι της Κηφισιάς φέρονται να έχουν συνυπολογίσει την πιθανή πτώση της τηλεθέασης που ίσως ευνοήσει προσωρινά όσους ανταγωνιστές συνεχίσουν με πρωτότυπο πρόγραμμα, αλλά αξιολογούν ως πιο σημαντικό να κρατήσουν τα «χρυσά» επεισόδια που οδηγούν στον τελικό και μετά τις εκλογές, οπότε θα μπορούν να έχουν υψηλότερα έσοδα στο μετεκλογικό περιβάλλον. 

Tags
Back to top button