Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Οι Dolce & Gabbana απολογούνται στους Κινέζους μετά το σάλο με τις διαφημίσεις (βίντεο)

Το σχεδιαστικό δίδυμο Dolce & Gabbana ζήτησε «Συγγνώμη» από τους Κινέζους μέσω βίντεο μετά τον σάλο που προκάλεσε τα promo βίντεό τους για το σόου στην Σανγκάη.

Σε αυτά μια Κινέζα προσπαθεί -με μεγάλη δυσκολία- να φάει πίτσα, μακαρόνια και παραδοσιακό γλυκό της Σικελίας, χρησιμοποιώντας ξυλάκια.

Ο ιταλικός τύπος αναφέρει ότι τα διαφημιστικά αυτά μηνύματα, στην Κίνα θεωρήθηκαν ρατσιστικά και σεξιστικά, με αναφορά σε μια εικόνα η οποία, σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να αναφέρεται σε μια οικονομική υπερδύναμη του αιώνα μας.

Παράλληλα, κινεζικός ιστότοπος μόδας, αναδημοσίευσε απαντήσεις που φέρεται να έδωσε ο Στέφανο Γκαμπάνα μέσω του διαδικτύου. Απαντήσεις στις οποίες περιέχονται βαριές και προσβλητικές κρίσεις επί της Κίνας και των πολιτών της. Ο Γκαμπανα, όμως, δήλωσε ότι το προφίλ του παραβιάστηκε από «χάκερς».

«Αυτές τις ημέρες σκεφθήκαμε πάρα πολύ και με μεγάλη στενοχώρια τα όσα συνέβησαν», λένε οι Dolce & Gabbana, στο «βίντεο της συγγνώμης».

«Οι οικογένειές μας, μας έμαθαν να σεβόμαστε πάντα τους διάφορους πολιτισμούς όλου του κόσμου και για τον λόγο αυτό θέλουμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη, για αν ερμηνεύσαμε τον δικό σας πολιτισμό με λάθος τρόπο», προσθέτουν οι δυο μόδιστροι. Παράλληλα «ζητούν συγγνώμη από όλους τους Κινέζους οι οποίοι ζουν στο εξωτερικό» και δηλώνουν ότι «ήταν πάντα ερωτευμένοι με την Κίνα, αγαπούν τον πολιτισμό της και έχουν ακόμη πολλά να μάθουν σχετικά με το περιεχόμενό του».

Ο συγκεκριμένος οίκος μόδας έχει ανοίξει 25 μπουτίκ στην Κίνα, με ετήσιο τζίρο ο οποίος αγγίζει τα 72 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Ακολουθεί το βίντεο που προκάλεσε τις αντιδράσεις:

 

Εδώ το βίντεο τις «Συγγνώμης»:

 

Tags
Back to top button