Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Οι αλήθειες που δεν γνωρίζαμε για τα αεροπλάνα - Οι οικονομικές θέσεις είναι πιο ασφαλείς;

Κάποιοι φοβούνται τα αεροπλάνα και δεν τα επιλέγουν ποτέ ως μέσο μεταφοράς. Άλλοι είναι φανατικοί στη χρήση τους. Όσο και να διασκεδάζουμε ή μη το ταξίδι με αεροπλάνο, σίγουρα οι περισσότεροι θα είχαμε κάποια στιγμή στο μυαλό μας μία από αυτές τις απορίες όσον αφορά στα αεροπλάνα!

Οι οικονομικές θέσεις είναι πιο ασφαλείς

Η πλειοψηφία των ερευνών αποδεικνύει ότι σε περίπτωση αεροπορικού δυστυχήματος όσοι κάθονται στις μπροστινές θέσεις -παραδοσιακά οι first class βρίσκονται στο μπροστινό μέρος των αεροπλάνων- έχουν και τις περισσότερες πιθανότητες να χάσουν την ζωή τους. Μάλιστα, οι πιθανότητες επιβίωσης αυξάνονται σε όσους κάθονται σε θέσεις λίγες μόλις σειρές από τις εξόδους κινδύνου.

Αν, ωστόσο, η πίεση της καμπίνας πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο τότε οι μάσκες οξυγόνου πέφτουν και το μόνο που έχουν να κάνουν οι επιβάτες είναι να τις φορέσουν και να προσπαθήσουν να ηρεμήσουν. Αυτό που μπορεί να μην γνωρίζατε μέχρι πρότινος, είναι ότι η διάρκεια που καλύπτει κάθε μάσκα είναι μόλις λίγα λεπτά, 12-15. Αρκετά λιγότερα σίγουρα από όσο φανταζόσασταν.

Προσγειώσεις έκτακτης ανάγκης πραγματοποιούνται συχνά

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται και χωρίς, ωστόσο, να αποτελεί τον κανόνα, προσγειώσεις έκτακτης ανάγκης πραγματοποιούνται αρκετά συχνά στη διεθνή αεροπορία. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο Heathrow στο Λονδίνο, υπολογίζεται ότι κάθε εβδομάδα πραγματοποιείται και από μία τέτοια.

Πόσο οξυγόνο υπάρχει στις μάσκες

Η απώλεια πίεσης κατά την διάρκεια μιας πτήσης είναι ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα, και ενδεχομένως αρκετά επικίνδυνο. Ευτυχώς, ωστόσο, η αποσυμπίεση του αεροπλάνου αντιμετωπίζεται άμεσα από το πλήρωμα και τις περισσότερες φορές δεν έχει ανεπιθύμητα αποτελέσματα.

Το σωσίβιό σας μπορεί να μην βρίσκεται στη θέση του

Παρόλο που το προσωπικό του αεροπλάνου ελέγχει στην αρχή της ημέρας ότι κάτω απ’ όλα τα καθίσματα υπάρχουν σωσίβια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αν εσείς πετάτε το μεσημέρι για παράδειγμα, το σωσίβιο που σας αντιστοιχεί να μην βρίσκεται στη θέση του. Κι αυτό γιατί δεν είναι λίγοι εκείνοι που το παίρνουν μαζί τους ως… ενθύμιο!

Τα παράθυρά τους είναι στρογγυλά για λόγους ασφαλείας

Στην αρχή τα παράθυρα των αεροπλάνων ήταν τετράγωνα. Ωστόσο κάτι τέτοιο απέβη μοιραίο κάποιες φορές καθώς οι γωνίες τους υφίσταντο όλη την πίεση της καμπίνας και έσπαζαν στον αέρα, προκαλώντας θανατηφόρα ατυχήματα. Τα στρογγυλά παράθυρα αποδείχθηκε ότι ήταν πιο ανθεκτικά και ότι μπορούσαν να διοχετεύσουν ομοιόμορφα την πίεση σε όλη την επιφάνειά τους.

Tags
Back to top button