Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Οι ακυρώσεις πτήσεων στη Ryanair - Η συγγνώμη του Kenny Jacobs

Η Ryanair, ανακοίνωσε χθες (2 Οκτωβρίου), τα τελευταία νέα σχετικά με τις ακυρώσεις των 20,000 από τις 800,000 πτήσεις της μεταξύ Σεπτεμβρίου και Μαρτίου:

Σχετικά με τις ακυρώσεις που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου:

- Οι 315,000 επιβάτες μας ειδοποιήθηκαν μέσω email

- Πάνω από 308,000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 98% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί

- Το υπόλοιπο 2% των επιβατών (λιγότερο απο 7,000) θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Ryanair

Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου:

- Οι 400,000 επιβάτες μας ειδοποιήθηκαν μέσω email

- Πάνω από 300,000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 75% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί, το οποίο αναμένουμε να φτάσει στο 90% των επιβατών μας (πάνω από 360,000) μέχρι το τέλος της εβδομάδας

- Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η Ryanair βελτίωσε την ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της κατά 97% (δείτε τον πίνακα παρακάτω)

- Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, μόνο 2 από της 16,000 πτήσεις της Ryanair ακυρώθηκαν (δείτε τον πίνακα παρακάτω).

Λόγω απεργίας της εταιρίας επίγειας εξυπηρέτησης στην Ιταλία, λυπούμαστε καθώς έπρεπε να ακυρώσουμε 21 πτήσεις από/προς Πίζα (2 Οκτωβρίου), με την Easyjet, την Alitalia και άλλες αεροπορικές εταιρίες. Όλοι οι επιβάτες που έχουν επηρεαστεί έχουν ειδοποιηθεί μέσω email και γραπτού μηνύματος με τις εξής επιλογές: πλήρη επιστροφή χρημάτων, δωρεάν μεταφορά στην επόμενη διαθέσιμη πτήση ή σε εναλλακτικό δρομολόγιο. Η Ryanair ειλικρινά ζητάει συγνώμη από όλους τους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις λόγω απεργιών, οι οποίες ήταν πέραν του ελεγχού μας.

Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:

“Ζητάμε και πάλι ειλικρινά συγνώμη από τους 315,000 επιβάτες μας που η αρχική τους πτήση ακυρώθηκε μέσα στο διάστημα των τελευταίων 6 εβδομάδων το Σεπτέμβιο και τον Οκτώβριο. Πάνω από το 98% των επιβατών έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικές πτήσεις ή επιστροφή χρημάτων και ζητάμε εκ νέου από το υπόλοιπο 2% (λιγότερο από 7,000 πελάτες) να επικοινωνήσει με τη Ryanair ώστε να προχωρήσει σε νέα κράτηση  ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Ζητάμε επίσης συγνώμη από τους 400,000 επιβάτες μας που επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα. Έχουμε επικοινωνήσει με όλους τους επιβάτες και μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από το 90% των αναδρομολογίσεων και των επιστροφών χρημάτων.

Οι αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα θα εξασφαλίσουν ότι δεν θα υπάρξουν περαιτέρω ακυρώσεις για λόγους προγραμματισμού και η ακρίβεια αφίξεων και αναχωρήσεων αυτήν την εβδομάδα αυξήθηκε στο 97%. Η ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών μας είναι δίπλα στους επιβάτες που έχουν επηρεαστεί για να απαντήσουν στα ερωτήματα τους, ενώ προσπαθούμε να λύσουμε όλα τα προβλήματα που έχουμε δημιουργήσει, για τα οποία ζητάμε και πάλι συγνώμη.

Tags
Back to top button