Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Θρησκεία

Ο Ραγκούσης, ο Αμβρόσιος και οι gay μητροπολίτες

Τι έπαθε ο καλός μας παριανός πολιτικός κ. Γιάννης Ραγκούσης και έβγαλε προς τα έξω την αντικληρική του εμπάθεια κατηγορώντας ότι δήθεν μέσα στα υψηλά στελέχη της Εκκλησίας, και στους Μητροπολίτες της ελλαδικής Εκκλησίας υπάρχουν ομοφυλόφιλοι που κρύβουν αυτό το «κουσούρι» τους και οι άλλοι τους αποκρύβουν και τους καλύπτουν;

Ο Γιάννης Ραγκούσης δεν φημίζεται για επιπολαιότητα. Τα  λόγια του συνήθως είναι μετρημένα. Έχει άλλωστε  πλούσια πείρα λόγω της θητείας του δίπλα στον Παπανδρέου.  Επειδή ίσως θέλει να το παίξει προοδευτικός με αριστέροστροφη -είναι τώρα του συρμού- κατεύθυνση και αν δεν ενταχθείς στην κίνηση των ομοφυλοφίλων, των κάθε φύσης και λογής γκέι, των τρανς και βάλε (Λ.Ο.Α.Τ.), δεν είσαι μοντέρνος πολιτικός, γι΄ αυτό λέμε και καμιά κοτσάνα σε κάποια συνέντευξη στο περιοδικό Antivirus, έτσι για να μην χαθούμε από την κούρσα της προεδρίας του κεντροαριστερού χώρου μαζί με τους ποταμίσιους της πλάκας και με όλους εκείνους που ψάχνουν με το φακό το μονοπάτι της πολιτικής τους ταυτότητας.

Φαίνεται όμως πως η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας είναι σκληρό καρύδι. Και με το δίκιο της να εκραγεί από την απερίσκεπτη και άκαιρη φρασεολογία του κυκλαδίτη πολιτικού. Γιατί έτσι όπως μίλησε και άφησε να εννοηθεί, κάθε μητροπολίτης, ακόμα και ο Παροναξίας Καλλίνικος, ο μητροπολίτης του νησιού του, είναι ύποπτος για ομοφυλοφιλική ζωή.

Πράγμα άτιμο, άδικο και προσβλητικό του ατομικού δικαιώματος της αυταξίας. 

Οφείλει λοιπόν και πρέπει ο Γ. Ραγκούσης να μιλήσει ανοικτά και σταράτα, εφόσον έχει στα χέρια στοιχεία, αποδείξεις ή ενδείξεις ότι κάποιος υψηλόβαθμος αξιωματούχος της εκκλησίας ή χαμηλότερου ιερατικού βαθμού έχει αυτό το μεγάλο σαρκικό πάθος και διαπράττει αυτήν την παρά φύση αμαρτία, την οποία ανεπιφύλακτα καταδικάζει η εκκλησία μας.

Διαφορετικά, πρέπει να ζητήσει από όλους μας  συγγνώμη, γιατί μας απασχόλησε ακαίρως και απροκαλύπτως τόσον καιρό.

Συνακόλουθα, αποδίδουμε 100% δίκιο στον μαχητικό Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο που έμπλεως οργής σημειώνει στο προσωπικό του ιστολόγιο:

«O «κηπουρός» του ΓΑΠ Γιάννης Ραγκούσης...

[Σημείωση Α. Ελευθεριάδη: επειδή πολύ συχνά φιλοξενούσε τον Γιώργο Α. Παπανδρέου (Γ.Α.Π.) στην πολυτελή  «Βίλλα Full moon» ιδιοκτησίας του  στη Νάουσα της Πάρου και του πρόσφερε ζαρζαβατικά και φρούτα στο κτήμα του εκτάσεως 32 στρεμμάτων]. κάλεσε την Εκκλησία να μπει μπροστά σ’ αυτή τη νέα εποχή, που πρέπει να ξεκινήσει η Ελλάδα... Ποιά είναι η νέα εποχή του «κηπουρού» Ραγκούση; ...Τα παιδιά αλλάζουν φύλο στα 15 για να κάνουν τα κορμιά τους χωράφια και να τα οργώνουν οι παιδεραστές».

Και συνεχίζει με θυμό ο κ. Αμβρόσιος: «Αγαπητέ «κηπουρέ» του ΓΑΠ» , όπως σε αποκαλούν τα ΜΜΕ, είναι αλήθεια, ότι από το στόμα σου βγήκαν τα παρακάτω λόγια; «...Προσωπικά, έχω συναντήσει εκπροσώπους της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας -σε ανώτατα κλιμάκια, ακόμη και Μητροπολίτες-, οι οποίοι είναι ομοφυλόφιλοι και το κρύβουν. Τους αναγκάζουν να το κρύβουν....Αυτή είναι η πραγματικότητα, αυτή είναι η θέση μου»; Ανεξαρτήτως, λοιπόν, από την αντίδραση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας μας, ως Μέλος της Ιεραρχίας σε προκαλώ εάν είσαι άνδρας  να μου απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

Τίτλο και όνομα των ομοφυλοφίλων Ιεραρχών, τους οποίους, όπως ισχυρίζεσαι, έχεις συναντήσει.

Εννοείται θα μας δώσεις ονόματα Ιεραρχών, ευρισκομένων εν ζωή και όχι πεθαμένων, αφού οι πεθαμένοι δεν μπορούν να αμυνθούν!

Και τα πειστήρια και τις αποδείξεις, διά των οποίων θα αποδεικνύεται ο ισχυρισμός σου».

Όπως δε ο τολμηρός Ιεράρχης λέει, αν δεν λάμβανε απάντηση έως τις 13 Οκτωβρίου, τότε Θα τον αποκαλούσε:

«Άθλιο και τρισάθλιο άνθρωπο!

Ευτελή και φθηνό συκοφάντη!

Φαντασιόπληκτο Ματάκια!

Δειλό ανθρωπάκι!»

Ο Αμβρόσιος γράφει συμπερασματικά:

«Άνανδρε και δειλέ άνθρωπε, συκοφάντη, «κηπουρέ του ΓΑΠ» , είμαι βέβαιος, ότι δεν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι ιεράρχες στην Εκκλησία της Ελλάδος».

Αυτά γράφει ο άγιος Καλαβρύτων. Προσωπικά, είμαι βέβαιος ότι ο Ραγκούσης πέταξε μια φούσκα στον αέρα για να γίνει γνωστή η υποστήριξή του προς την κοινότητα των Λ.Ο.Α.Τ. και χωρίς να το καταλάβει βρέθηκε στα σκοινιά του ριγκ της ελληνικής δικαιοσύνης.

Αγαπητέ κύριε πρώην δήμαρχε Πάρου δεν είναι εύκολο να ελέγχεις τα κακώς κείμενα στην Εκκλησία, όπως έπραττε ο συμπατριώτης σου από τις Λεύκες της Πάρου, αείμνηστος Αυγουστίνος Καντιώτης. Για να γίνεις Καντιώτης θέλει κότσια και αγιότητα.

Να σου υπενθυμίσω ακόμα για λόγους ιστορικούς πως το 1962 χτυπήθηκε η ομοφυλοφιλία στην Εκκλησία, γιατί υπήρχε δυνατός Τύπος που σφυροκοπούσε την ανηθικότητα στην εκκλησία, ο Καντιώτης και ο Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος με τις χιλιάδες των πιστών που διαδήλωναν στους δρόμους της Αθήνας συνθήματα για την κάθαρση και την ψήφω κλήρου και λαού εκλογή των επισκόπων, κάτι που είχε εξαγγείλει και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.

Το διεφθαρμένο καθεστώς με επικεφαλής τον Ιωαννίνων Σεραφείμ και Καστορίας Δωρόθεο ανέβασαν στον αρχιεπισκοπικό θρόνο τον Αττικής Ιάκωβο Βαβανάτσο (Ιανουάριος 1962) του οποίου η σεξουαλική διαστροφή ήταν γνωστή σε πολλούς αλλά το τότε εκκλησιαστικό καθεστώς επέβαλε σιωπή.

Μετά την εκλογή του Ιακώβου άρχισε ουσιαστικά ο αγώνας για κάθαρση. Τότε βρέθηκαν δύο ανώτατοι αξιωματικοί του Πεζικού και του Ναυτικού, ο υποστράτηγος Μπενη-ψάλτης και ο ναύαρχος Σακελλαρίου και κατέθεσαν ενόρκως στην εκκλησιαστική δικαστική αρχή σε βάρος του νεοεκλεγέντος   Αρχιεπισκόπου Ιακώβου Βαβανάτσου. Και ο πανίσχυρος από τα ανάκτορα και την κυβέρνηση Ιάκωβος υποχρεώθηκε σε παραίτηση ύστερα από δέκα μέρες.  Οι εποχές όμως άλλαξαν. Το σημερινό εκκλησιαστικό καθεστώς δεν ευνοεί πια  την προώθηση «τοιούτων» στο επισκοπικό αξίωμα. Οι αρχιεπίσκοποι τόσο Ιερώνυμος Α΄ όσο και Ιερώνυμος Β΄ στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων κυβερνώντας το σκάφος  της Εκκλησίας του Χριστού με σύνεση, σιωπηλό τεράστιο φιλανθρωπικό έργο και με χρηστή διοίκηση και ποιμαντορία. Είναι εξίσου όμως πετυχημένη η αρχιεπισκοπία του αοιδίμου Χριστόδουλου που εμπλούτισε  την ιεραρχία της εκκλησίας με ιεραποστολικά στελέχη και υψηλό ήθος.

*Ο Αντώνης Ιακώβου Ελευθεριάδης είναι Δρ. Φιλολογίας και Θεολόγος.

Το παρόν κείμενο δημοσιεύτηκε στο PRONEWS Magazine που κυκλοφόρησε στις 22 Οκτωβρίου

Tags
Back to top button