Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

O δημοφιλέστερος ελληνικός προορισμός που «έκλεψε» την καρδιά των Σκανδιναβών το 2018 (φώτο)

Από τη βόρεια Ευρώπη και κυρίως από τις Σκανδιναβικές χώρες προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό των τουριστών που επισκέφθηκαν το 2018 τα Χανιά μέσω του αεροδρομίου της πόλης με πτήσεις τσάρτερ και πτήσεις χαμηλού κόστους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας για την καταγραφή του προφίλ των ξένων επισκεπτών κατά την προηγούμενη τουριστική περίοδο –πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Πολυτεχνείου Κρήτης, του Πανεπιστημίου Κρήτης του Μεσογειακού Αγρονομικού Ινστιτούτου και της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης– οι Σουηδοί για μια ακόμα χρονιά κέρδισαν την πρωτιά των αφίξεων στο αεροδρόμιο της πόλης με ποσοστό 14.1%.

Ακολούθησαν οι υπήκοοι Μεγάλης Βρετανίας με ποσοστό 13.9%, οι Νορβηγοί με 13.8%, οι Δανοί με 13,2%, οι Φιλανδοί με 8,3%, οι Γερμανοί με 7,2% και ακολούθησαν οι Ιταλοί και οι Βέλγοι με ποσοστά 3,7% και 3,2%.

Όπως προκύπτει από την ίδια έρευνα που παρουσιάσθηκε το απόγευμα της Τετάρτης σε φορείς της περιοχής, από τους επισκέπτες που για πρώτη φορά βρέθηκαν στα Χανιά για διακοπές το 55% επισκέφθηκε το Ελαφονήσι, το 51% εκκλησίες και μοναστήρια, το 37% την περιοχή του Μπάλου, το 36% μουσεία, το 29% τα Φαλάσαρνα, το 25,4% την Κνωσό και την Φαιστό και το 19,5% το φαράγγι της Σαμαριάς, αναφέρει το ΑΠΕ.

Φαλάσαρνα

Κνωσός

Φαράγγι της Σαμαριάς

 

Το 61,5% των επισκεπτών επέλεξε ως κατάλυμα τα ξενοδοχεία, το 25% ενοικιαζόμενα δωμάτια, ενώ στις επιλογές των επισκεπτών συμπεριλαμβάνονται και ενοικιαζόμενες βίλλες με ποσοστό 7,5%.

Από τους επισκέπτες το 56% δηλώνει ικανοποιημένο από το μενού των καταλυμάτων, ενώ το 39% θα επιθυμούσε να υπάρχει περισσότερο μενού με κρητικά προϊόντα πληρώνοντας περισσότερα χρήματα.

Από τις πιο φημισμένες παραλίες του νομού Χανίων, αλλά και της Κρήτης, η λιμνοθάλασσα του Μπάλου

H μέση δαπάνη για διακοπές εκτός εισιτηρίων και καταλυμάτων είναι 700-800 ευρώ, η μέση οικογενειακή δαπάνη 1.000 ευρώ, με τα περισσότερα χρήματα 931 ευρώ, να δαπανούν οι Σκανδιναβοί.

Σε ποσοστό 32% το μέσο εισόδημα των επισκεπτών είναι από 60- 80 χιλιάδες ευρώ, ενώ ποσοστό 42% πραγματοποιεί οικογενειακές διακοπές κάνοντας περισσότερες από 9 διανυκτερεύσεις.

Οι ξένοι επισκέπτες δαπανούν το 91% των χρημάτων τους σε εστιατόρια ταβέρνες και καφετέριες, το 86% σε αγορές προϊόντων και μόλις 8% σε νυκτερινή διασκέδαση.

Όσον αφορά στην προτίμηση των επισκεπτών σε αγορά προϊόντων, το κρασί με ποσοστό 56,7% είναι η πρώτη επιλογή και ακολουθούν το ελαιόλαδο με 50,6%, ο φυσικός χυμός πορτοκάλι με 48,1% και τα τοπικά τυριά με 45,3% .

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας έρευνας που αφορούν στον βαθμό δυσαρέσκειας των ξένων επισκεπτών το μεγαλύτερο ποσοστό 19%, αφορά την κατάσταση του οδικού δικτύου και τη σήμανση.

Στον αντίποδα, ποσοστό πάνω από 95% δηλώνει ικανοποίηση για τη συμπεριφορά και τη φιλικότητα των ντόπιων, για τα καταλύματα, τα εστιατόρια και τις ταβέρνες, ενώ πάνω από το 90% δηλώνει ικανοποίηση για τις καφετέριες.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον Μάιο έως τον Οκτώβριο 2018 στο αεροδρόμιο Χανίων. Αφορά απαντήσεις σε 4.100 ερωτηματολόγια σε επτά γλώσσες και προσωπικές συνεντεύξεις που ελήφθησαν από επιβάτες 20 διαφορετικών χωρών.

Tags
Back to top button