Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βραβεύει τις αεροπορικές εταιρείες με την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία το 2017 (φωτό)

«The PairFUME of the Athenian Spring» :  18ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ 

Με χαρακτηριστικό  «άρωμα» από την αεροπορική και τουριστική άνοιξη της Αθήνας, το φετινό 18ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών διοργανώθηκε όπως κάθε χρόνο από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Με τίτλο “The PairFUME of the Athenian Spring”, ο οποίος έδωσε το θεματικό τόνο του συνεδρίου, οι 250 παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν μια πλούσια θεματική ατζέντα, που αποτέλεσε και φέτος αφορμή για μία ουσιαστική «οικογενειακή» συνάντηση  μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του. Οι προσκεκλημένοι ομιλητές και οι εκπρόσωποι του ΔΑΑ συνέθεσαν στο Ζάππειο Μέγαρο τη φετινή θεματολογία, η οποία περιέλαβε: 

•    Επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς της Αθήνας το 2017

•    Οι τάσεις που διαμορφώνουν την αεροπορική αγορά το 2018, με επίκεντρο την Αθήνα, από  τον Peter Jordan, Head of Insights, Toposophy

•    «Wanderlust Athens»: H νέα ευρηματική καμπάνια για την Αθήνα, πρωτοβουλία της Marketing Greece και του αεροδρομίου της Αθήνας, από την Ιωάννα Δρέττα, CEO, Marketing Greece

•    Το αεροδρόμιο της Αθήνας, ως κόμβος ανθρώπινων ιστοριών – #Hub of stories: Tο επόμενο βήμα του αεροδρομίου, που δίνει το λόγο στους επιβάτες και τις ιστορίες τους, στο πλαίσιο της ανακήρυξης της Αθήνας ως Παγκόσμιας Πρωτεύουσας Βιβλίου UNESCO για το 2018 - από το Θοδωρή Γεωργακόπουλο, Δημοσιογράφο & Συγγραφέα

•    Το αεροδρόμιο της Αθήνας, ως κόμβος ανθρώπινων ιστοριών – #Hub of stories: Tο επόμενο βήμα του αεροδρομίου, που δίνει το λόγο στους επιβάτες και τις ιστορίες τους, από το Θοδωρή Γεωργακόπουλο, Δημοσιογράφο & Συγγραφέα

•    Dreams Soar: Η Shaesta Waiz, η πρώτη στα χρονικά Αφγανή γυναίκα πιλότος πολιτικής αεροπορίας, ήρθε στο Συνέδριο και διηγήθηκε τη συγκλονιστική ιστορία της, κάνοντας solo με το μονοκινητήριό της το γύρο του κόσμου!

•    Let’s talk Customer Experience: Τι πραγματικά ζητά ο πελάτης και κατ’ επέκταση ο επιβάτης σήμερα, από τον John Young, CEO, JCY Associates

•    Art of the Possible: Innovation & Technology across Aviation -Το εντυπωσιακό τεχνολογικό «αύριο» στην αεροπορία, και όχι μόνο, από τον Houman Goudarzi, Manager, Innovation, IATA

Στο…«αθηνοκεντρικό» πνεύμα του Συνεδρίου, οι εκπρόσωποι των αεροπορικών εταιρειών ψήφισαν τις αγαπημένες τους χαρακτηριστικές μυρωδιές της αθηναϊκής άνοιξης,  συνθέτοντας έτσι ένα νέο μοναδικό άρωμα, το «Άρωμα της Αθήνας»!

Το Συνέδριο έκλεισε ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, μιλώντας για τη διαδρομή που οδήγησε στο ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα της περυσινής χρονιάς  και τις προοπτικές του 2018, χάρη στη συνεργασία και στην εξαιρετική προσπάθεια που κατέβαλε και συνεχίζει να καταβάλλει το σύνολο της κοινότητας του αεροδρομίου.

Παράλληλα, για άλλη μια χρονιά, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα. 

Τα φετινά βραβεία αναλυτικά:  

A. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών που κατέγραψαν την υψηλότερη επιβατική κίνηση το 2017 

Q     H Sky Express τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών με την υψηλότερη επιβατική κίνηση στην Αθήνα, το 2017.  

Β. Βραβείο για τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ανά γεωγραφική περιοχή (υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση επιβατικής κίνησης 2017/2016)

Q     Η Sky Express βραβεύθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά εσωτερικού. Τιμητική διάκριση έλαβε η Olympic Air.

Q     H Pegasus Airlines τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία για την αγορά της Δυτικής Ευρώπης. Τιμητική διάκριση έλαβε η Austrian Airlines. 

Q     Η Ryanair βραβεύθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης. Τιμητική διάκριση έλαβε η Aeroflot. 

Q     Η Middle East Airlines τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Μέσης Ανατολής. Τιμητική διάκριση έλαβε η Emirates.

Q   Η Aegean Airlines τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Αφρικής. Τιμητική διάκριση έλαβε η Egypt Air.

Q Η Air China τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Ασίας. 

Q    Η Emirates τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Αμερικής. Τιμητική διάκριση έλαβε η Air Canada.

Γ. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με εποχικό δρομολόγιο  

Q       Το βραβείο κατέκτησε η Croatia Airlines για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της ετήσιας επιβατικής κίνησης κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου 2017. Τιμητική διάκριση έλαβε η Air Baltic.

Δ. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των νέων εταιρειών

Q   Η Cobalt βραβεύθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη νέα εταιρεία στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. 

Ε. Βραβείο για την εταιρεία με την καλύτερη επίδοση σε αναπτυσσόμενα δρομολόγια (Thin Route)

Q Το βραβείο κατέκτησε η Royal Jordanian για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της ετήσιας επιβατικής κίνησής της μέσα στο 2017. 

 ΣΤ. Βραβείο για τη συνολικά μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης το 2017

Q   Η Aegean Airlines τιμήθηκε ως η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για το 2017. 

Επίσης:

Q    Η Aegean Airlines τιμήθηκε ως η δημοφιλέστερη αεροπορική εταιρεία για το 2017 μεταξύ των Ευρωπαίων επιβατών του αεροδρομίου της Αθήνας (πηγή: έρευνα ΔΑΑ, επίσημα ετήσια στατιστικά στοιχεία).

 Q   Η Emirates τιμήθηκε ως η δημοφιλέστερη αεροπορική εταιρεία για το 2017 μεταξύ των υπόλοιπων διεθνών επιβατών του αεροδρομίου της Αθήνας (πηγή: έρευνα ΔΑΑ, επίσημα ετήσια στατιστικά στοιχεία).

Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, δήλωσε για το Συνέδριο: 

«Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε και φέτος στο 18ο Συνέδριο τους βασικούς συνεργάτες μας. Είναι για εμάς ιδιαίτερα σημαντικό ένας ετήσιος θεσμός να καταφέρνει να μεταφέρει το «άρωμα» της ανανέωσης και των επιτυχημένων συνεργασιών για την περαιτέρω ανάδειξη και ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας της  πόλης μας. 

Αυτό ήταν και το θέμα και η βαθύτερη ουσία της φετινής συνάντησής μας, που κάθε χρόνο αντανακλά τη φιλοσοφία μας για μια κοινή πορεία σε μια σχέση αμφίδρομη και αποδοτική. Σε αυτό το πνεύμα, ο χώρος του Ζάππειου Μεγάρου ήταν ένα ιδανικό σημείο για να παρουσιάσουμε τις στρατηγικές και τις στοχευμένες δράσεις μας. 

Ευχαριστούμε πολύ τις αεροπορικές εταιρείες για ακόμη μια χρονιά και παραμένουμε πιστοί στις αρχές της ουσιαστικής συνεργασίας και υποστήριξης που έχουμε οικοδομήσει.»

H οικογενειακή φωτογραφία με τις εταιρείες που βραβεύθηκαν στο 18ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου

Ο CEO του αεροδρομίου της Αθήνας, κ. Γιάννης Παράσχης, έκλεισε με την ομιλία του το Συνέδριο

Η σκηνή: 18ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών

 

 

 

Tags
Back to top button