
Σε αυτόν τον χώρο βρίσκεται πλέον μονάχα ένα σημείωμα που αναφέρει ότι η απουσία του πίνακα έχει ως στόχο να «ξεκινήσει μια συζήτηση». Ωστόσο, πίσω από την αφαίρεσή του βρίσκονται αναμφίβολα οι επικρίσεις που δέχεται το τελευταίο διάστημα ο διάσημος πίνακας, επειδή σύμφωνα με κάποιους «προωθεί την παιδοφιλία», «θυμίζει πορνογραφικό έργο» και «αναπαράγει ένα στερεότυπο μοιραίας γυναίκας που προσπαθεί να παγιδεύσει άνδρες με την ομορφιά της».
Όπως διαβάζουμε στο protothema, η έφορος του μουσείου Clare Gannaway, παραδέχτηκε ότι τα πρόσφατα φεμινιστικά κινήματα όπως το Time’s Up και το MeToo, που απαιτούν να πάψει η εκμετάλλευση των γυναικών και η αντιμετώπισή τους ως σεξουαλικά αντικείμενα, επηρέασε την απόφαση της γκαλερί.
Όπως τόνισε, η απόφαση δεν αντανακλά «την άρνηση ότι υπάρχουν αυτά τα έργα τέχνης» αλλά είχε ως στόχο να «ξεκινήσει μια συζήτηση» σχετικά με τον τρόπο που τα μουσεία επιλέγουν να ερμηνεύσουν και να προβάλλουν τους πίνακες με αμφιλεγόμενη θεματολογία.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι, στο σημείο όπου υπάρχει το σημείωμα του μουσείου και όπου οι επισκέπτες καλούνται να «συμμετέχουν στη συζήτηση» με ένα postit, υπάρχουν πολλά μηνύματα που καταδικάζουν την απόφαση της εφόρου, χαρακτηρίζοντάς την «αυθαίρετη» και προσβλητική προς το έργο του Γουότερχαουζ