Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Ντροπή! Εκεί φτάσαμε: Αποσύρουν έκθεμα με αναφορά στην αρχαία Ελλάδα, για λόγους…πολιτικής ορθότητας!

Σε αυτόν τον χώρο βρίσκεται πλέον μονάχα ένα σημείωμα που αναφέρει ότι η απουσία του πίνακα έχει ως στόχο να «ξεκινήσει μια συζήτηση». Ωστόσο, πίσω από την αφαίρεσή του βρίσκονται αναμφίβολα οι επικρίσεις που δέχεται το τελευταίο διάστημα ο διάσημος πίνακας, επειδή σύμφωνα με κάποιους «προωθεί την παιδοφιλία», «θυμίζει πορνογραφικό έργο» και «αναπαράγει ένα στερεότυπο μοιραίας γυναίκας που προσπαθεί να παγιδεύσει άνδρες με την ομορφιά της».

Όπως διαβάζουμε στο protothema, η έφορος του μουσείου Clare Gannaway, παραδέχτηκε ότι τα πρόσφατα φεμινιστικά κινήματα όπως το Time’s Up και το MeToo, που απαιτούν να πάψει η εκμετάλλευση των γυναικών και η αντιμετώπισή τους ως σεξουαλικά αντικείμενα, επηρέασε την απόφαση της γκαλερί.

Όπως τόνισε, η απόφαση δεν αντανακλά «την άρνηση ότι υπάρχουν αυτά τα έργα τέχνης» αλλά είχε ως στόχο να «ξεκινήσει μια συζήτηση» σχετικά με τον τρόπο που τα μουσεία επιλέγουν να ερμηνεύσουν και να προβάλλουν τους πίνακες με αμφιλεγόμενη θεματολογία.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι, στο σημείο όπου υπάρχει το σημείωμα του μουσείου και όπου οι επισκέπτες καλούνται να «συμμετέχουν στη συζήτηση» με ένα postit, υπάρχουν πολλά μηνύματα που καταδικάζουν την απόφαση της εφόρου, χαρακτηρίζοντάς την «αυθαίρετη» και προσβλητική προς το έργο του Γουότερχαουζ

Tags
Back to top button