Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Netflix: Αυτή είναι η δημοφιλέστερη σειρά που εμφανίστηκε στην πλατφόρμα

Σίγουρα αν σας ζητούσαν να ονομάσετε την δημοφιλέστερη σειρά του Netflix θα επιλέγατε ένα ποπ φαινόμενο όπως το παραμυθένιο «Stranger Things» ή την γεμάτη αδρεναλίνη «Τέλεια Ληστεία», όμως πιθανότατα όχι την … σαπουνόπερα «Bridgerton», η οποία φιγουράρει στην πρώτη θέση της τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα, στην πιο αποκαλυπτική μέχρι σήμερα δημοσίευση δεδομένων τηλεθέασης, το κατά τα άλλα φειδωλό Netflix μας άφησε να ρίξουμε μια ματιά στα πιο επιτυχημένα του προγράμματα, τόσο από άποψη μοναδικών λογαριασμών που τα παρακολούθησαν όσο και (σημαντικότερο) αναφορικά με τις ώρες που έμεινε κανείς συντονισμένος σε αυτά.

Διπλή πρωτιά

Το «Bridgerton» λοιπόν πρωτεύει και στις δύο κατηγορίες: συγκεκριμένα τον πρώτο κύκλο της βρετανικής σειράς είδαν μέσα στις πρώτες 28 μέρες προβολής 82 εκατομμύρια λογαριασμοί, με ελάχιστο χρόνο θέασης τα 2 λεπτά. Αυτό το τελευταίο στοιχείο μπορεί βέβαια να είναι παραπλανητικό, ωστόσο οι 625 εκατομμύρια ώρες συνολικής θέασης είναι ενδεικτικές της ανέλπιστης επιτυχίας του.

Αντίστοιχα στις ταινίες οι πρώτες δύο θέσεις ανήκουν στο καταιγιστικής δράσης «Extraction» με τον Κρις Χέμσγουορθ και στη δυστοπική περιπέτεια «Birdbox» με την Σάντρα Μπούλοκ, ενώ μόλις στην τρίτη θέση βρίσκεται ο «Ιρλανδός» του Μάρτιν Σκορσέζε, ο οποίος ήταν και η μακράν μεγαλύτερη μέχρι σήμερα επένδυση της πλατφόρμας με στόχο ένα βραβείο Οσκαρ.

Αντίστοιχα στις σειρές οι πρώτες θέσεις, γεμίζουν με το «Stranger Things», το «The Witcher», το «Γκαμπί της Βασίλισσας», την «Τέλεια Ληστεία» κ.ά. -μεγάλη έκπληξη αποτελεί επίσης το γαλλικό «Lupin», το οποίο φιγουράρει στην δεύτερη θέση, με 76 εκατομμύρια λογαριασμούς να το έχουν παρακολουθήσει.

Τι κοινό έχουν όλες αυτές οι λίστες που ταυτόχρονα τις κάνει ίσως και λιγότερο αξιόπιστες; Κατά κύριο λόγο, σε αναλογία περίπου 7/10, περιλαμβάνουν σειρές και ταινίες που κυκλοφόρησαν εν μέσω πανδημίας. Μιλάμε για μια περίοδο κατά την οποία το Netflix -αλλά και οι υπόλοιπες διαδικτυακές πλατφόρμες- εκτόξευσε τον αριθμό των συνδρομητών του στα σημερινά 209 εκατομμύρια παγκοσμίως, με το κοινό να περνά αναγκαστικά ατελείωτες ώρες αγκαζέ με τον καναπέ. Οχι τυχαία, ο Σαράντος δήλωσε με κάποια έπαρση πως «μοναδικός ανταγωνιστής για την επόμενη δεκαετία είναι ο εαυτός μας».

Tags
Back to top button