Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ν. Ανδρουλάκης: Η κυβέρνηση έχασε τη μάχη με την ακρίβεια

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ανέφερε:

"Ο ελληνικός λαός είναι προτελευταίος σε αγοραστική δύναμη στην ΕΕ, αλλά ο πληθωρισμός στα τρόφιμα στη χώρα μας είναι ο δεύτερος υψηλότερος.

Την ώρα που στην υπόλοιπη Ευρώπη οι αυξήσεις στις τιμές των τροφίμων επιβραδύνονται με 5,7%, στην Ελλάδα ο ετήσιος ρυθμός αύξησής τους έφτασε το 8,9% τον Δεκέμβριο.

Σε πλήθος βασικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης οι ανατιμήσεις σπάνε ρεκόρ. 

Φρούτα: Ελλάδα +14,9% - Ευρωζώνη +10%

Τυρί: Ελλάδα +9,4% - Ευρωζώνη 1,7%

Ελαιόλαδο: Ελλάδα +58,5% - Ευρωζώνη +48,5% 

Λαχανικά: Ελλάδα +13,7% - Ευρωζώνη +9,6%

Η κυβέρνηση έχασε τη μάχη με την ακρίβεια, γιατί πολύ απλά δεν έδωσε καμία μάχη για να προστατεύσει τους καταναλωτές με αποτέλεσμα αυτοί να είναι τα μεγάλα θύματα της κρίσης και οι πολυεθνικές οι μεγάλοι κερδισμένοι.

Είναι ενδεικτικό ότι ο τζίρος των σούπερ μάρκετ αυξήθηκε το 11μηνο του 2023 κατά 710 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 11μηνο του 2022".

Tags
Back to top button