Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Μπαράζ μηνύσεων και αγωγών από τις αυτοκινητοβιομηχανίες ενάντια στην ΕΕ

Σύμφωνα με το  πληθαίνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, που στέλνουν της ΕΕ. Στα δικαστήρια. Ηδη η Mercedes-Benz, η Tesla, η BMW, η BYD, η Geely και η SAIC, έχουν προσφύγει νομικά ενάντια στην Ευρωπαϊκή Ένωση αντιδρώντας στους νέους δασμούς που επιβλήθηκαν στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα. Οι δασμοί αυτοί κυμαίνονται από 17% έως 35.3% επιπλέον του στάνταρ δασμού εισαγωγής αυτοκινήτων στην ΕΕ που είναι 10%​.


Σημειώστε πως η Geely είναι ιδιοκτήτρια των:


Volvo Cars
Polestar
Lotus
Lynk & Co
Zeekr
Proton
LEVC (London Electric Vehicle Company)
Geometry
Radar Auto
Smart (κοινή ιδιοκτησία με Mercedes-Benz)

Η SAIC:


MG Motor
Roewe
Maxus
IM Motors
Wuling (σε συνεργασία με General Motors)
Baojun (σε συνεργασία με General Motors)
Feifan (R Auto)
Zhiji Auto (IM Motors)

Αυτοί οι δασμοί έχουν οδηγήσει σε μια σημαντική αύξηση της τελικής τιμής των οχημάτων, αφού προστίθενται απευθείας στο κόστος εισαγωγής. Για παράδειγμα, ένα Κινέζικο EV που υπόκειται σε έναν δασμό 35.3% επί της ήδη υπάρχουσας βάσης του 10%, θα δει μια σημαντική επιβάρυνση στην τιμή του πριν καν φτάσει στον καταναλωτή.

Η ΕΕ, μετά από έρευνα που κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επωφελούνται από αθέμιτες κρατικές επιδοτήσεις, αποφάσισε την επιβολή δασμών στα εισαγόμενα ηλεκτρικά οχήματα από την Κίνα. Οι δασμοί αυτοί διαφέρουν ανάλογα με τον κατασκευαστή:

Έρχονται «τσουχτερά» πρόστιμα για ανασφάλιστα αυτοκίνητα, τέλη κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ

  • Tesla: 7,8%
  • BYD: 17%
  • Geely: 18,8%
  • SAIC: 35,3%

Οι εταιρείες που προσέφυγαν κατά των δασμών αναφέρουν ότι αυτοί οι δασμοί περιορίζουν το ελεύθερο εμπόριο και μπορεί να διαταράξουν την παγκόσμια αλυσίδα παραγωγής για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και ότι αυτοί επιβραδύνουν την αποκαρβωνοποίηση στον τομέα των μεταφορών​

Αυτή η νομική μάχη αναμένεται να έχει εκτεταμένες συνέπειες όχι μόνο για τις εταιρείες που εμπλέκονται, αλλά και για το μέλλον της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Οι εταιρείες ελπίζουν ότι μια επιτυχής προσφυγή θα οδηγήσει στη μείωση ή και στην κατάργηση αυτών των δασμών, βελτιώνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητά τους στην ευρωπαϊκή αγορά

Tags
Back to top button