Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Μεγάλο ποσοστό των επιβατών δεν πληρώνει εισιτήριο-Τι μέτρα μελετώνται για την αντιμετώπιση του προβλήματος

Ανησυχία επικρατεί στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με το φαινόμενο της εκτεταμένης εισιτηριοδιαφυγής στο νεοσύστατο μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς διαπιστώνεται ότι πολλοί επιβάτες μετακινούνται χωρίς να πληρώνουν αντίτιμο, εκμεταλλευόμενοι την ευελιξία της υφιστάμενης πολιτικής κομίστρου.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες του emakedonia.gr, το «πρόβλημα» που εντοπίζουν οι αρμόδιοι αφορά στην πρακτική επιβατών - που ισχύει στα μετρό των πόλεων όλου του κόσμου - να παραδίδουν το ακόμα έγκυρο εισιτήριό τους σε άλλους κατά την αποβίβασή τους ή το αφήνουν σε κοινή θέα για να χρησιμοποιηθεί ξανά, αφού το χρονικό περιθώριο των 70 λεπτών εξακολουθεί να ισχύει, παρά το γεγονός ότι η προβλεπόμενη διαλειτουργικότητα με τα αστικά λεωφορεία δεν έχει εφαρμοστεί.

Το μετρό Θεσσαλονίκης ωστόσο λειτουργεί χωρίς ελεγκτές, ενώ τα εκδοτήρια δεν διαθέτουν μηχανήματα POS για την έκδοση εισιτηρίων. Αντίθετα, η μόνη επιλογή των επιβατών είναι να διαθέτουν συγκεκριμένα νομίσματα και χαρτονομίσματα για την έκδοση εισιτηρίου. 

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Μεταφορών που γνωρίζουν το ζήτημα και μίλησαν στην εφημερίδα «Μακεδονία», τα εισιτήρια που ακυρώνονται εμφανίζονται να είναι λιγότερα από την επιβατική κίνηση, στοιχείο που υποδεικνύει πολλαπλή χρήση από διαφορετικούς επιβάτες.

Για την αντιμετώπιση του ζητήματος, το υπουργείο φέρεται να εξετάζει μια σειρά παρεμβάσεων για τον περιορισμό του προβλήματος. Μεταξύ αυτών, είναι η μείωση της ισχύος του εισιτηρίου αποκλειστικά για τη χρονική διάρκεια που απαιτείται για μια πλήρη διαδρομή στη βασική γραμμή - δηλαδή περίπου 50 λεπτά - αλλά και η εισαγωγή ελεγκτών εντός των σταθμών και των συρμών του μετρό.

Το βασικότερο όμως βήμα είναι η προκήρυξη νέου διαγωνισμού για την υλοποίηση ενιαίου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο θα καλύπτει τόσο το μετρό όσο και τα λεωφορεία. Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) έχει λάβει εντολή να προετοιμάσει τη διακήρυξη, με στόχο την προκήρυξη μέχρι το τέλος του 2025. Ο νέος διαγωνισμός αναμένεται να ενοποιήσει τα τρία διαφορετικά υφιστάμενα συστήματα, ώστε να υπάρξει συνολικό, λειτουργικό κόμιστρο για όλα τα μέσα της πόλης.

Tags
Back to top button