Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Μειώνεται το όριο ταχύτητας στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης - Δείτε τι θα ισχύει

Το Περιφερειακό Συμβούλιο στη χθεσινή του συνεδρίαση εξισώνοντας την ταχύτητα σε όλο το μήκος της λεωφόρου ενέκρινε τη μείωση του ορίου ταχύτητας από τα 80 στα 70 χιλιόμετρα την ώρα στο τμήμα της Λ. Βουλιαγμένης από τη Λ. Αλίμου έως την Ποσειδώνος.

Η επαναξιολόγηση της ταχύτητας από την -προ 25ετίας- καθιέρωση των 80 χλμ. στο συγκεκριμένο τμήμα, κρίθηκε αναγκαία από τη σχετική μελέτη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών, τα οφέλη της οποία παρουσίασε αναλυτικά στην εισήγησή του ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος, Θ. Κατσιγιάννης.

Ειδικότερα από τη μείωση του ορίου ταχύτητας κατά 10 χλμ. επιτυγχάνονται τα εξής:

-Μείωση των ατυχημάτων με τραυματισμό κατά 10% και των θανατηφόρων κατά 20%.

-Μείωση πιθανότητας πρόκλησης ατυχήματος από 32% στην ταχύτητα των 80 km/h, σε 4,5% που αντιστοιχεί στα 70 km/h.

-Περιβαλλοντικά οφέλη όπως, μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου, μονοξείδιου του άνθρακα, σχηματισμού όζοντος υδρογονανθράκων και σωματιδίων και μείωση θορύβου.

-Αύξηση της διοχετευτικής ικανότητα του συγκεκριμένου οδικού τμήματος.

Παράλληλα, επισήμανε ο κ. Κατσιγιάννης, το πράσινο κύμα (ταχύτητα συντονισμού σηματοδοτών) έχει καθορισθεί για ταχύτητα 70 km/h, ενώ η απώλεια χρόνου των μετακινούμενων λόγω της μείωσης είναι μικρότερη του ενός λεπτού.

Ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης στην τοποθέτηση του επισήμανε ότι «η Περιφέρεια Αττικής -εναρμονιζόμενη με τις σύγχρονες επιστημονικές απαιτήσεις και διεθνείς πρακτικές- θα συνεχίσει συστηματικά να ελέγχει και να μελετά τα όρια ταχύτητας στους κυκλοφοριακούς άξονες, ειδικά αυτά που έχουν καθορισθεί αρκετά χρόνια πριν, προκειμένου να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες, στην κατεύθυνση καλύτερων συνθηκών οδικής ασφάλειας στην Αττική».




 

Tags
Back to top button