Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Μεγάλη πτώση των πωλήσεων στα τάμπλετ παγκοσμίως

Ξεφουσκώνει σταδιακά η μανία με τους υπολογιστές-ταμπλέτες, καθώς για ένα ακόμη τρίμηνο οι πωλήσεις τους εμφάνιση πτώση διεθνώς.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις «τάμπλετ» (tablets) στο πρώτο τρίμηνο του 2017 υποχώρησαν κατά 8,5% (στα 36,2 εκατομμύρια τεμάχια) σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC και κατά 10% σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Strategy Analytics.

Η IDC επεσήμανε ότι επρόκειτο για το δέκατο συνεχόμενο πτωτικό τρίμηνο στην αγορά ταμπλετών, που είχε γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη κατά την περίοδο 2010-2013 μετά την εμφάνιση του πρώτου iPad.

Ο αναλυτής της IDC Ράιαν Ριθ, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, δήλωσε ότι πολλοί καταναλωτές πλέον διαπιστώνουν πως μπορούν να ζήσουν και χωρίς «τάμπλετ», αφού κάνουν τη δουλειά τους με το «έξυπνο» κινητό τους (smartphone) ή με τους νέους πολύ λεπτούς φορητούς υπολογιστές (slim laptops). 

Σύμφωνα με την IDC, στο πρώτο τρίμηνο φέτος η αμερικανική Apple συνέχισε να κατέχει την κυρίαρχη θέση με μερίδιο 24,6% (παρά την πτώση των πωλήσεών της κατά 13%), ακολουθούμενη από τη νοτιοκορεατική Samsung με μερίδιο 16,5% (και μείωση πωλήσεων μόνο 1,1%).

Η κινεζική Huawei ήταν η μόνη που εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 31,7% και διεύρυνε το μερίδιό της στο 7,4%, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση. 

Στην τέταρτη και στην πέμπτη θέση βρίσκει κανείς την αμερικανική Amazon (6%) και την επίσης κινεζική Lenovo (5,7%).

Η Strategy Analytics ανέφερε παραπλήσια μερίδια εταιρειών στη διεθνή αγορά ταμπλετών. Επεσήμανε επίσης ότι οι πωλήσεις των ταμπλετών με λειτουργικό σύστημα Windows (και όχι Android), όπως το Microsoft Surface, εμφάνισαν μείωση 2% σε σχέση με πέρυσι.

Στο πρώτο τρίμηνο του 2017 πωλήθηκαν περίπου 6,3 εκατομμύρια Windows tablets και το μερίδιό τους ήταν γύρω στο 15%, δηλαδή περίπου ένα «τάμπλετ» στα επτά διεθνώς «έτρεχε» με Windows.

Tags
Back to top button