Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Μ. Ζούκερμπεργκ: Έχασε 3,3 δισ από τον νέο τρόπο λειτουργίας του Facebook

Η μετοχή του Facebook σημείωσε πτώση 4,4% σε μια μόνο ημέρα εξαιτίας της αλλαγής στον τρόπο λειτουργίας του δημοφιλούς μέσου κοινωνική δικτύωσης και δεν ενθουσίασε καθόλου τους επενδυτές.

Η απόφαση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ να αλλάξει το news feed του Facebook του κόστισε περίπου 3,3 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Forbes. Η αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του δημοφιλούς μέσου κοινωνική δικτύωσης δεν ενθουσίασε καθόλου τους επενδυτές, καθώς η μετοχή του Facebook σημείωσε πτώση 4,4% σε μια μόνο ημέρα. 

Ο ίδιος ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δικαιολογώντας την αλλαγή στην λειτουργία του Facebook, υποστήριξε ότι θέλησε να το μετατρέψει σε πιο εύχρηστο, ώστε οι χρήστες να βλέπουν περισσότερα μηνύματα από φίλους και συγγενείς  και λιγότερα από εταιρίες. 

Ωστόσο αρκετοί αναλυτές θεωρούν ότι η κίνηση του Ζούκερμπεργκ φανερώνει τον τρόμο της εταιρίας που βλέπει να μειώνονται διαρκώς οι χρήστες που μοιράζονται προσωπικά τους στοιχεία και ενδιαφέροντα, με αποτέλεσμα το Facebook να χάνει έσοδα από τις διαφημιστικές εταιρίες.  

Ωστόσο άλλοι αναλυτές που επικαλείται το περιοδικό Forbes πιστεύουν ότι η αλλαγή στην λειτουργία του Facebook θα το βοηθήσει μακροπρόθεσμα, καθώς όσο πληθαίνουν οι χρήστες που μοιράζονται περισσότερα προσωπικά τους στοιχεία, η αξία της εταιρίας θα αρχίσει να ανεβαίνει. 

Tags
Back to top button