Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κώστας Καραμανλής: Kίνδυνος να τιναχτεί στον αέρα το έργο της Πατρών-Πύργου

Τον κίνδυνο να τιναχτεί στον αέρα το έργο της κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Πατρών-Πύργου τονίζει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας Κώστας Καραμανλής.

Ο βουλευτής Σερρών επισημαίνει ότι το έργο ήταν έτοιμο προς δημοπράτηση τον Ιανουάριο του 2015 αλλά η κυβέρνηση το ακύρωσε και το «έσπασε» σε οχτώ κομμάτια αφήνοντας υπονοούμενα ότι αν είχε προχωρήσει τότε η δημοπρασία δεν θα μπορούσε να συμμετάσχει η εταιρεία «Τοξότης» του κ. Καλογρίτσα.

Η δήλωση του κ. Καραμανλή έχει ως εξής:

«Ενώ η Κυβέρνηση βρήκε, τον Ιανουάριο του 2015, έτοιμο προς δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση τον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου, αποφάσισε να ακυρώσει το διαγωνισμό και να “σπάσει” το ενιαίο έργο σε οκτώ κομμάτια.

Σήμερα, 24 μήνες μετά, το αρμόδιο Υπουργείο έχει δημοπρατήσει 3 μόνο από τα 8, δεν έχει υπογραφεί καμία απολύτως σύμβαση και – όλως τυχαίως – και στα 3 μειοδότησε η εταιρεία ”Τοξότης”. Το σημαντικότερο είναι ότι, ακόμα και σήμερα, το Υπουργείο δεν έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση των 8 αυτών έργων.

Παρ’ όλα αυτά, ο κ. Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στον τύπο, ανακοίνωσε ότι και τα 8 έργα θα υπογραφούν το Μάιο, ενώ για να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ, θα κατατεθεί ο ”φάκελος” στις αρχές της Άνοιξης στην Commission.

Με άλλα λόγια, θα περάσουν 26 μήνες απραξίας για να υπογραφούν οι συμβάσεις, κάτι που θα μπορούσε να είχε γίνει ήδη από τις αρχές του 2015. Πώς θα μπορούσε, όμως, τότε να συμμετάσχει η εταιρία ”Τοξότης”;

Ενημερώνουμε την Κυβέρνηση ότι, την ώρα που πειραματίζεται με τις ”κατατμήσεις”, το έργο όχι μόνο καθυστερεί, αλλά η υλοποίησή του κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα.

Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, με αυτή την Κυβέρνηση, παρατηρούμε ότι χειρότεροι από τους ανίκανους, είναι αυτοί που είναι ικανοί για όλα!».

Tags
Back to top button