Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

«Ξέμεινε» από συσκευές e-pass η Αττική οδός - Ποιοι μπαίνουν σε λίστα αναμονής

Από συσκευές e-pass, φαίνεται πως έχει «ξεμείνει» η Αττική Οδός. 

Ειδικότερα, το πρόβλημα της έλλειψης ξεκίνησε από τις αρχές του Φθινοπώρου και όπως όλα δείχνουν συνεχίζεται και σήμερα λόγω των προβλημάτων που παρατηρείται στην παγκόσμια παραγωγή micro chips.

Όπως πληροφορηθήκαμε, οι πιέσεις που ασκούνται, πλέον, στην εταιρεία από πελάτες είναι πολλές και η απάντηση που δίνεται σε όλες τις περιπτώσεις είναι πως μέχρι στιγμής δεν μπορεί να αλλάξει η υπάρχουσα κατάσταση (για την ακρίβεια κανείς δεν μπορεί να δώσει μια σαφή απάντηση στα ερωτήματα των οδηγών).

Η λύση που δίνεται συνεχίζει να είναι η προπληρωμένη κάρτα που χρησιμοποιούν μέχρι στιγμής οι οδηγοί δικύκλων, κάτι που απαιτεί προφόρτιση σε ταμείο και επαφή με κάποιον υπάλληλο.

Παράλληλα, όσοι θέλουν να αποκτήσουν για πρώτη φορά e-pass ή να αλλάξουν κάποια παλιά συσκευή τους μπαίνουν σε λίστα αναμονής με άγνωστο – προς το παρόν – χρόνο εξυπηρέτησης.

Επιπλέον, να τονίσουμε πως με τη χρήση e-pass το κόστος της διέλευσης διαμορφώνεται στα 2,55 ευρώ ή και χαμηλότερα (ανάλογα με πρόγραμμα που διαθέτει κάποιος), συγκριτικά με τα 2,80 ευρώ που είναι αναγκασμένος κάποιος να δώσει με συμβατική πληρωμή σε ταμείο.

Τουλάχιστον με την παραπάνω κάρτα, που τονίζουμε ότι δίνεται μόνο μετά από αρκετές πιέσεις από την πλευρά του πελάτη, το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με το πρόγραμμα που διαθέτει ο χρήστης.

Τέλος, να σημειώσουμε πως οι ελλείψεις στα e-pass είναι ένας από τους παράγοντες που εντείνουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική Οδό, καθώς τις ώρες αιχμής παρατηρούνται ουρές στα ταμεία πολλών σταθμών του αυτοκινητοδρόμου.

Tags
Back to top button