H κατασκευή της νέας γέφυρας που θα διασχίζει τον ποταμό Έβρο μεταξύ των συνοριακών πυλών των Ιψάλων της Τουρκίας και των Κήπων της Ελλάδας θα ξεκινήσει φέτος.
Ο περιφερειάρχης της Αδριανούπολης, Γιουνούς Σεζέρ, επιθεώρησε την περιοχή όπου θα κατασκευαστεί η γέφυρα κι αφού ενημερώθηκε για το έργο, δήλωσε ότι η γέφυρα θα επιταχύνει τις διελεύσεις μεταξύ των συνοριακών πυλών.
Χιλιάδες δολάρια σε μισθούς και ρωσικά διαβατήρια: Πώς η Ρωσία πείθει τους Κουβανούς πολίτες να πολεμήσουν στην Ουκρανία
Θα κατασκευαστεί σε συνεργασία των δύο χωρών
Σύμφωνα με το σχέδιο, το τμήμα της γέφυρας που θα βρίσκεται στην Τουρκία θα κατασκευαστεί από τη Γενική Διεύθυνση Αυτοκινητοδρόμων, ενώ το τμήμα της γέφυρας που θα βρίσκεται στην ελληνική πλευρά θα κατασκευαστεί από την ελληνική κυβέρνηση, όπως αναφέρει το .
Ο στόχος της δεύτερης γέφυρας, που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται φέτος, είναι η επιτάχυνση της μεταφοράς των επιβατών και των εμπορευμάτων. Το συνολικό μήκος της γέφυρας θα είναι 811 μέτρα, ενώ το τμήμα πάνω από τον ποταμό θα έχει μήκος 344 μέτρων.
Η γέφυρα, που θα κατασκευασθεί θα έχει 4 λωρίδες κυκλοφορίας με τη μορφή δύο λωρίδων στην κάθε πλευρά και θα διαθέτει επίσης λωρίδα έκτακτης ανάγκης και πεζοδρόμια.
Η υφιστάμενη γέφυρα 2 λωρίδων κατασκευάστηκε το 1958 για τη διάβαση του ποταμού Έβρου μεταξύ των συνοριακών πυλών, ωστόσο σήμερα -66 χρόνια μετά- αδυνατεί να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη κυκλοφορία των οχημάτων μεταξύ των δύο χωρών.
Μάρτιν Άρμστρονγκ: Οι κυβερνήσεις χρειάζονται τον Παγκόσμιο Πόλεμο- Θα τον χρησιμοποιήσουν ως δικαιολογία για τις χρεοκοπίες τους
Η νέα γέφυρα θα είναι καλωδιωτή "extradose", τριών ανοιγμάτων, με το μήκος της να ανέρχεται σε 811 μέτρα, από τα οποία 344 μ. βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας. Θα έχει δύο 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, λωρίδα έκτακτης ανάγκης και πλευρικές διαμορφώσεις πεζοδρομίων για τον κάθε κλάδο.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο, καθώς εξυπηρετεί λειτουργικά τη διασύνδεση Ελλάδας και Τουρκίας με τον Πανευρωπαϊκό Διάδρομο IV (Βερολίνο-Σόφια-Θεσσαλονίκη), τη λειτουργική σύνδεση της Τουρκίας μέσω της Εγνατίας Οδού με τον Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου Χ και τις βαλκανικές χώρες, με άμεσα οικονομικά οφέλη για την Ελλάδα.
Επιπροσθέτως, βελτιώνει τις συνθήκες οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακής άνεσης, συμβάλλει στην εθνική πολιτική περιφερειακής ανάπτυξης και γενικότερα στην περαιτέρω ανάπτυξη των σχέσεων των δύο χωρών, Ελλάδας και Τουρκίας.