Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Κωμικοτραγικές καταστάσεις στο πολυτελές resort της Μάνης «100 Ρίζες»

H αποδιοργάνωση του ελληνικού τουρισμού σε όλο του το μεγαλείο εν μέσω κρίσης κορωνοϊού: Όπως μας καταγγέλλεται από πελάτες του - πολυτελούς, κατά τα άλλα - resort «100 Ρίζες» στην Μάνη, μεταξύ Γυθείου και Αρεόπολης, σε ένα ξενοδοχείο άνω των 200 ευρώ ανά βραδιά.

- Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση των πελατών στα δωμάτια, δηλαδή room service.

- Δεν υπάρχει πρωινό «λόγω κορωνοϊού», παρά σακούλες με δύο φέτες ψωμί, μία φέτα ζαμπόν, τυρί, μία «υποψία» ομελέτας και δυο κουταλιές γιαούρτι, που μοιράζονται δίκην... κόλλυβων μνημοσύνου, στα δωμάτια.

- Οι πελάτες πρέπει το πρωί να κατέβουν στην τραπεζαρία και να παραγγείλουν το προαναφερθέν πρωινό με κάποιες επιπλέον επιλογές, όπως π.χ. μια κουταλιά μαρμελάδα ή μια μικρή συσκευασία μέλι και εν συνεχεία να πάνε στο δωμάτιό τους για να το παραλάβουν!

Τo δωμάτιο καθαρίζεται ανά... τρεις ημέρες, εκτός αν υπάρξει «ειδικό αίτημα» των πελατών για καθαρισμό του!

- Στο ψυγείο δεν υπάρχει ούτε ένα μικρό μπουκαλάκι νερό!

Όλα αυτά βάσει της δικαιολογίας ότι «Ανοίξαμε πριν πέντε ημέρες»!

Και αυτά τα κωμικοτραγικά συμβαίνουν σε ένα resort που έχει τον χαρακτηρισμό "Small Luxury Hotels of the World"!

Ναι, αλλά τα 200+ ευρώ την βραδιά ξέρουν να τα εισπράττουν, χωρίς να διευκρινίζουν στον πελάτη τα παραπάνω.

Και αν συμβαίνουν αυτά εκεί, φανταζόμαστε τι συμβαίνουν σε άλλα ξενοδοχεία. 'Η όχι;

Tags
Back to top button