Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Κάρτες Μετρό: Τί σημαίνουν οι κωδικοί που κρατούν κλειστές τις πύλες

Σχεδόν όλοι όσοι χρησιμοποιούν το μετρό από την στιγμή που ξεκίνησε να λειτουργεί ο ηλεκτρονικός τρόπος ελέγχου εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχουν έρθει αντιμέτωποι με κλειστές πύλες μπροστά τους, ένα κωδικοποιημένο μήνυμα, κόκκινα λαμπάκια και ένα επίσης κόκκινο x στην οθόνη του επικυρωτικού μηχανήματος.

Η ταχύτητα στις κινήσεις μας, η ανασφάλεια ("χτύπησε - δεν χτύπησε η κάρτα") που οδηγεί να χρησιμοποίησουμε την κάρτα - εισιτήριο δύο φορές στην είσοδο ή στην έξοδο και η κατά λάθος ή "κατά λάθος" είσοδος χωρίς επικύρωση πίσω από κάποιον που προπορεύεται, είναι οι κυριότεροι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν κάποιον να βρεθεί απέναντι σε κλειστές πύλες ακούγοντας την ηχητική ειδοποίηση ότι κάτι δεν πήγε καλά.

Όλα συμβαίνουν τόσο γρήγορα που οι περισσότεροι δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν είτε τον κωδικό είτε την αιτία που αναγράφεται κωδικοποιημενα στην οθόνη του επικυρωτικού. Σε αυτές τις περιπτώσεις την λύση καλείται να δώσει είτε ο υπεύθυνος του σταθμού ή ... οι συνεπιβάτες.

Δείτε τους κωδικούς σφάλματος που εμφανίζονται σε κάθε εσφαλμένη επικύρωση και τι ακριβώς σημαίνουν:

Ε04 Δεν έχει πραγματοποιηθεί επικύρωση εισόδου

Ε05 Υπέρβαση του επιτρεπτού χρόνου (90 λεπτά)

E14 Δεν επαρκεί το υπόλοιπο Αποθηκευμένης Αξίας

Ε18 Μη αποδεκτό προϊόν (Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει φορτωμένο προϊόν είτε ότι το περιεχόμενο προϊόν έχει λήξει)

Ε33 Έχει ήδη πραγματοποιηθεί η επικύρωση εισόδου

Ε44 Έχει ήδη πραγματοποιηθεί η επικύρωση εξόδου

Ε06 Η μαύρη λίστα

Ένα σχετικά σπάνιο φαινόμενο είναι μία κάρτα να βρίσκεται στην μαύρη λίστα (κωδικός Ε06). Αφορά σε κάρτες που είτε έχουν κλαπεί ή έχουν χαθεί από τους κατόχους τους και γίνεται χρήση τους από τρίτα άτομα. Στην περίπτωση που ο νόμιμος κάτοχος δηλώσει την απώλεια της κάρτας του αυτή μπαίνει σε "μαύρη λίστα" έτσι ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάποιον τρίτο.

Tags
Back to top button