Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Καιρός ήταν: Ξαναρχίζει η θαλάσσια σύνδεση μεταξύ των δύο ελληνικών κρατών Ελλάδας και Κύπρου

Το υπουργείο Ναυτιλίας της Κύπρου προετοιμάζει το έδαφος για την επαναφορά της θαλάσσιας σύνδεσης μεταξύ Ελλάδας – Κύπρου, η οποία έχει διακοπεί εδώ και χρόνια, με χρονικό ορίζοντα το 2020, εάν αυτό καταστεί εφικτό.
Η υφυπουργός Νατάσα Πιλίδη ενημέρωσε στο ευρωκοινοβούλιο την Παρασκευή οτι το κυπριακό υπουργείο βρίσκεται στη διαδικασία προετοιμασίας έρευνας για πιθανούς τρόπους λειτουργίας της θαλάσσιας σύνδεσης.

Μιλώντας στην Επιτροπή Μεταφορών, η κ. Πιλίδη είπε οτι έπειτα από απόφαση που ελήφθη το Νοέμβριο, το υπουργείο εργάζεται εντατικά στο να επισπευθούν οι διαδικασίες, με την ελπίδα οτι η γραμμή θα αποκατασταθεί εάν όχι αυτό το καλοκαίρι, την επόμενη τουριστική σεζόν.
Το υπουργείο επεξεγράζεται τους όρους και τις προϋποθέσεις του αναδόχου της έρευνας, η οποία αναμένεται να ετοιμασθεί τις επόμενες ημέρες.
Ο ανάδοχος θα έχει προσθεσμία 10 εβδομάδων ώστε να την ολοκληρώσει.Η έρευνα θα εξετάσει πολλαπλά σενάρια που αφορούν την οικονομική βιωσιμότητα της θαλάσσιας σύνδεσης, το κόστος των ναύλων σε σχέση με το κόστος των αερομεταφορών, τη σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά ή ελληνικών νησιών, την προοπτική προσέλκυσης τουριστικών ροών στην Κύπρο και την πιθανότητα χρηματοδότησης από ευρωπαϊκούς πόρους.

Θα παρουσιασθεί στο ευρωκοινοβούλιο, και θα ζητηθεί η χρηματοδότηση της σύνδεσης όπως έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις, παρότι ποτέ στο παρελθόν για διεθνή σύνδεση.Εάν η ΕΕ αρνηθεί να χρηματοδοτήσει τη σύνδεση, υπάρχει η επιλογή άμεσης κρατικής χρηματοδότησης.
Σε αυτή την περίπτωση, όπως είπε η κ. Πιλίδη, θα χρειαστεί η έγκριση της Ευρωπαϊκή Επιτροπής καθώς οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί δεν επιτρέπουν κρατική χρηματοδότηση ιδιωτικών πρότζεκτ.
Αναφερόμενη σε παλαιότερες έρευνες για το κόστος της θαλάσσιας σύνδεσης, είπε οτι το πρότζεκτ θα χρειάζεται 5 εκατ. ευρώ ετησίως. Ωστόσο διευκρίνισε οτι τα δεδομένα μπορεί να έχουν αλλάξει σε σχέση με την πιο πρόσφατη έρευνα.

Τα υπουργεία Ναυτιλίας Ελλάδας και Κύπρου βρίσκονται σε επικοινωνία με Έλληνες ιδιοκτήτες πλοίων και καταγράφεται ενδιαφέρον για τη θαλάσσια σύνδεση μεταξύ των 2 χωρών, δήλωσε η κ. Πιλίδη.Ο υφυπουργός Τουρισμού, κ. Σάββας Περδίος τόνισε οτι το πρότζεκτ θα πρέπει να σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσελκύει τουρίστες που μένουν στην Κύπρο πάνω από μερικές ώρες.
Όπως είπε, η Σαντορίνη προσελκύει 6 εκατ. τουρίστες ετησίως μέσω θαλάσσιων μεταφορών, όμως οι περισσότεροι μένουν στο νησί μόνο για λίγες ώρες.

Tags
Back to top button