Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Και στην κρίση του Mavi Marmara ο καπετάνιος του Μ/V ACT – Ποιο είναι το πλοίο και το who is who του ιδιοκτήτη

Σύμφωνα με πληροφορίες που αναρτηθήκαν στο διαδίκτυο στην Τουρκία, ο καπετάνιος και ο ιδιοκτήτης του εμπορικού πλοίου ξηρού φορτιού Μ/V ACT , είναι σεσημασμένοι.

Όλο και πιο ύποπτη γίνεται η υπόθεση του τουρκικού πλοίου ACT που χθες αναστάτωσε το Αιγαίο, όταν ο καπετάνιος του, αρνήθηκε να σταματήσει τον πλου του για να γίνει νηοψία από το Ελληνικό Λιμενικό, που είχε πληροφορία από τη DEA, για μεταφορά ναρκωτικών.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν ο καπετάνιος ήταν μεταξύ των επιβαινόντων στο πλοίο Mavi Marmara, το οποίο είχε προσπαθήσει να σπάσει τον αποκλεισμό της Γάζας, με αποτέλεσμα να επέμβουν Ισραηλινοί κομάντος και να υπάρξουν νεκροί Τούρκοι.

Το 2010 ο καπετάνιος Χαλούκ Σαμίκ Καλκαβάλ ήταν κυβερνήτης του δευτέρου τουρκικού σκάφους που συνόδευε το Μαβί Μαρμαρα στην επιχείρηση μεταφοράς ανθρωπιστικού υλικού στη Γάζα.

Συνελήφθη από τον ισραηλινό στρατό μετά την ένοπλη επέμβαση των ισραηλινών ΟΥΚ στα τούρκικα πλοία και κρατήθηκε στο Ισραήλ. Από τότε έγιναν γνωστές οι σχέσεις της αποστολής του Μαβί Μαρμαρά και του δεύτερου τουρκικού σκάφους με την παλαιστινιακή οργάνωση Χαμάς.

Το 2012 το Μ/V ACT κρατήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά για τεχνικούς λογούς άλλα απέπλευσε απροειδοποίητα προς άγνωστη κατεύθυνση.

Ο ιδιόκτητης του M/V ACT είναι ο Γιουσούφ Ντουντάρ, αδελφός του Αμπντουραχίμ Ντουντάρ, βουλευτή του κυβερνώντος κόμματος στην Τουρκία, του ΑΚP.

Το 2013 το δεύτερο πλοίο του τούρκου εφοπλιστή, με το όνομα Ζεινάπ Ντουντάρ, κρατήθηκε στο λιμάνι της Αλεξανδρέτας, υπέστη νηοψία και βρέθηκαν στα αμπάρια του 3.400 όλμοι που προέρχονταν από την Ουκρανία και κατευθύνονταν προς την Υεμένη. Σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα του πλοίου μετέφερε κουζινικά.

Προκύπτει ότι τόσο το συγκεκριμένο πλοίο όσο και ο κυβερνήτης του Χλούκ Σαμίκ Καλκαβάλ αλλά και ο ιδιοκτήτης Γιουσούφ Ντουντάρ είναι σεσημασμένοι για λαθρεμπόριο όπλων και πιθανώς και άλλων παράνομων φορτίων και ως εκ τούτου παρακολουθούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες ασφαλείας στην ανατολική μεσόγειο.

 


Από εκεί προκύπτουν και οι πληροφορίες που διέθεταν οι ελληνικές αρχές και που τις οδήγησαν στο να ζητήσουν νηοψία στο πλοίο ανοικτά της Ρόδου.

Από χθες η Τουρκία επιχειρεί να παρουσιάσει το γεγονός του ACT ως θερμό επεισόδιο στην «γκρίζα ζώνη» του Αιγαίου πάντα κατά λεγόμενά τους.

Μια τέτοια «παρουσία» μονάχα ως τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί την στιγμή που το περιστατικό αυτό έρχεται κατά τις κρίσιμες διαπραγματεύσεις του Κυπριακού στην Ελβετία.

Tags
Back to top button