Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Κ. Γαβρόγλου: «Το σχολείο θα πρέπει να έχει έναν ενιαίο εκπαιδευτικό χαρακτήρα ως και την Γ' Λυκείου»

Το πλαίσιο αναμόρφωσης του Λυκείου και του συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σκιαγραφεί ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου ενόψει της σχετικής συζήτησης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, την επόμενη εβδομάδα.

Όπως αναφέρει ο κ. Γαβρόγλου σε συνέντευξή του στην Ημερησία, ενώ μέχρι την Α΄ Λυκείου «τα πράγματα κυλούν σχετικά ικανοποιητικά», οι Β΄ και Γ΄ τάξεις «είναι σε μεγάλο βαθμό, εκπαιδευτικά ακυρωμένες». Σύμφωνα με τον ίδιο, το σχολείο θα πρέπει να έχει έναν ενιαίο εκπαιδευτικό χαρακτήρα μέχρι και την Γ΄ Λυκείου, ενώ εκφράζει τον προβληματισμό του για την ποιότητα του απολυτηρίου στο τέλος του Λυκείου. «Υπάρχει ένας ευτελισμός του απολυτηρίου. 

Δεν έχει κάποιο αντίκρισμα, κάποια αξία ή κοινωνική υπόσταση. Πρόκειται, στην ουσία, για μια "σκιά" του απολυτηρίου», τονίζει.

Ανάλογο προβληματισμό εκφράζει και για τις πανελλήνιες εξετάσεις, για τις οποίες τονίζει ότι έχουν «καταφέρει» δύο πράγματα: «να ισοπεδώσουν τους νεολαίους και να τινάξουν στον αέρα το Λύκειο». Αναγνωρίζει ότι το εξεταστικό σύστημα είναι «λειτουργικά άψογο και αδιάβλητο», αλλά ταυτόχρονα είναι «παιδαγωγικά διάτρητο».

«Εμένα», υπογραμμίζει, «μού φαίνεται αδιανόητο να είσαι 18 ετών, να πηγαίνεις το πρωί στο σχολείο που δεν σου προσφέρει τίποτα στη Γ΄ Λυκείου, να βαριέσαι όλη την ώρα και να περιμένεις να τελειώσει, ώστε να πας στο φροντιστήριο για να απομνημονεύσεις την ύλη, να έρχεσαι αργά το βράδυ για να προετοιμαστείς για την επόμενη ημέρα... Έχει μια κοινωνία το δικαίωμα να ισοπεδώνει με αυτόν τον τρόπο τα 18χρονα και να ακυρώνει τους αυριανούς πολίτες της;»

Tags
Back to top button