Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Instagram: Αυτός είναι ο λόγος που οι «ιστορίες» είναι τόσο... «εθιστικές»

Όλοι μας γνωρίζουμε πως μέχρι πρότινος το ενδιαφέρον για τη ζωή των άλλων λεγόταν... κουτσομπολιό. Ωστόσο, σήμερα ζούμε σε έναν κόσμο όπου η φράση «είδατε την ιστορία μου» είναι πλέον μια φυσιολογική καθημερινή πρόταση.

Και το ερώτημα που τίθεται είναι: Τι συμβαίνει με τις ιστορίες Instagram και τη διεισδυτική παρουσία τους στη ζωή μας;

Πάνω από 500 εκατομμύρια άνθρωποι αλληλεπιδρούν καθημερινά με τις Instagram Stories.

Έχουμε ενθουσιαστεί με αυτούς τους μικρούς κύκλους του ψηφιακού σύμπαντος και οι ιστορίες Instagram τροφοδοτούν νέα επίπεδα καταναγκασμού.

Ακόμη και όταν ακούμε το βίντεο μερικών συμμαθητών με μουσική χαμηλής ποιότητας για λίγα δευτερόλεπτα υπάρχει μία γοητεία.

«Οι ιστορίες Instagram λειτουργούν λίγο σαν τα επεισόδια του Netflix, και όπως και αυτά, είμαστε υποχρεωμένοι να παρακολουθήσουμε. Το γεγονός ότι είναι γρήγορες οι ιστορίες αυτές καθιστά την ανάγκη παρακολούθησης ακόμη πιο επιτακτική», λέει ο Δρ Raffaello Antonino, συμβουλευτικός ψυχολόγος.

«Αυτό το περιεχόμενο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να μας απομακρύνει από τις ευθύνες της πραγματικότητας.

Ο πειστικός σχεδιασμός είναι μια πρακτική που βασίζεται στην ψυχολογία και επικεντρώνεται στην επιρροή της ανθρώπινης συμπεριφοράς μέσω των χαρακτηριστικών ή μέσω του σχεδιασμού ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Χρησιμοποιείται παντού, από τον τομέα της δημόσιας υγείας έως το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το γεγονός ότι οι ιστορίες Instagram είναι γενικά λιγότερο περιποιημένες από τις δημοσιεύσεις τροφοδοσίας συμβάλλει επίσης στο να γίνουν πιο εθιστικές», λέει ο Antonino.

Tags
Back to top button