Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

ΗΠΑ: Το σλόγκαν μπεργκεράδικου που άλλαξε την ποπ κουλτούρα και τις εκλογές μια για πάντα

Το σλόγκαν «Where’s the beef?» θεωρείται ένα από τα 10 καλύτερα του 21ου αιώνα καθώς βοήθησε τη Wendy's να μετατραπεί στην τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα burgers στον κόσμο. Ωστόσο, το κύριο επίτευγμα του ήταν η ενσωμάτωσή του στην ποπ κουλτούρα και η επίδρασή του ακόμα και στις εκλογές για τον Λευκό Οίκο.

Η θρυλική καμπάνια ήταν δημιούργημα του Joe Sedelmaier. Ο Αμερικανός σκηνοθέτης, που ήταν γνωστός για τις τηλεοπτικές του διαφημίσεις, έκανε επαναστατική δουλειά την εποχή εκείνη, καθώς σε μία περίοδο που όλες οι διαφημίσεις ήταν γεμάτες με λαμπερά μοντέλα και τέλειες εικόνες, εκείνος χρησιμοποιούσε καθημερινούς ανθρώπους.

Μετά από μερικές αποτυχημένες δοκιμές, επιλέχθηκε η Clara Peller, μια 80χρονη μανικιουρίστα, που μόλις εκστόμισε τη φράση «Where’s the Beef» έγινε καλτ αστέρι. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα kathimerini.gr

Η διαφήμιση, που επρόκειτο να παίξει για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, έκανε τέτοια επιτυχία ώστε συνέχισε να προβάλλεται για 10 εβδομάδες.

Ξαφνικά, το σλόγκαν της βρισκόταν παντού και ο κόσμος το επαναλάμβανε σε κάθε περίσταση. Το έλεγαν στις εκπομπές της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, έγινε ακόμα και τραγούδι που έκανε αρκετά μεγάλη επιτυχία.

Μάλιστα, η φράση «Where’s the Beef» άλλαξε μέχρι και τις ισορροπίες στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ του 1984.

Κατά τη διάρκεια των εκλογών για το χρίσμα των Δημοκρατικών, την άνοιξη του 1984, ο υποψήφιος και πρώην αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Walter Mondale χρησιμοποίησε τη φράση αυτή κατά τη διάρκεια ενός τηλεοπτικού ντιμπέιτ για να πει ότι το πρόγραμμα του αντιπάλου του, Gary Hart, δεν είχε ουσία.

Ο Hart, που είχε ξεκινήσει σαν αουτσάιντερ, ανέβαινε σε δημοτικότητα εξαιτίας μιας πλατφόρμας με «νέες ιδέες» που παρουσίαζε σε κάθε εμφάνισή του. «Όταν άκουσα τις νέες ιδέες σου, θυμήθηκα εκείνη τη διαφήμιση. Πού είναι το μοσχάρι;», είπε ο Mondale στο ντιμπέιτ.

Ο Hart του έδειξε τα χαρτιά του προγράμματός του, απαντώντας: «Εδώ είναι το μοσχάρι». Αλλά ο Mondale επέμεινε στο διάσημο σλόγκαν και τελικά κατάφερε να φυτέψει στην κοινή γνώμη αμφιβολίες για τις νέες ιδέες του Hart, κερδίζοντας το χρίσμα των Δημοκρατικών.

Όσο για την Wendy’s, η επιτυχία της διαφημιστικής καμπάνιας αποτυπώθηκε στις πωλήσεις της. Όλα τα εστιατόριά της εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων τουλάχιστον 10% το 1984 σε σχέση με το 1983. Οι συνολικές πωλήσεις της ανά τις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 31%, φτάνοντας στα 945 εκατ. δολάρια, έως το 1985.


 

Tags
Back to top button