Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

ΗΠΑ: Πώς επιλέγουν οι Αμερικανοί ξενοδοχείο, πτήση και κρουαζιέρα

Σύμφωνα με την διαδικτυακή έρευνα των Acxiom Corporation και PhocusWright που διεξήχθη ανάμεσα σε πολίτες των ΗΠΑ που ταξιδεύουν συχνά, κυρίως για λόγους αναψυχής, το 40%κάνουν κράτηση απευθείας στη σελίδα του παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών (αερομεταφορείς, ξενοδοχείο, ενοικίαση αυτοκινήτου, κρουαζιέρα κ.α.) έναντι 30% που προτιμά τα online τουριστικά γραφεία.

Επιπλέον, ο όγκος των κρατήσεων που πραγματοποιούνται τηλεφωνικά και δια ζώσης, μαζί με τις άμεσες κρατήσεις, είναι 2 έως 3 φορές μεγαλύτερος από τον όγκο κρατήσεων σε μεσάζοντες.

Η ελκυστικότητα των online τουριστικών γραφείων έγκειται στο γεγονός ότι οι τουρίστες ενδιαφέρονται έντονα και παίρνουν απόφαση για τις διακοπές τους σύμφωνα με το περιεχόμενο, το εύρος επιλογών και τις κριτικές από άλλους ταξιδιώτες.

Το 46% έκανε κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου, στο τελευταίο ταξίδι του, απευθείας στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρίας ή μέσω εφαρμογής της. Αυτό συμβαίνει γιατί οι αερομεταφορείς προσφέρουν πλεονεκτήματα στις απευθείας κρατήσεις (επιλογή θέσης, βοήθεια στο τσεκ ιν και ειδοποιήσεις για την πτήση).

Στα ξενοδοχεία, μόλις το 30% των αμερικανών έκανε κράτηση απευθείας στην ιστοσελίδα του, δηλαδή μόλις 2% περισσότεροι σε σχέση με τις κρατήσεις σε online τουριστικό γραφείο. Οι ταξιδιώτες ηλικίας 55-75 είναι 1,5 φορά πιο πιθανό να κάνουν άμεση κράτηση στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σχέση με τις ηλικίες 20-34.

Όπως τονίζεται στην έρευνα, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσφέρουν στους επαναλαμβανόμενους πελάτες τους άλλες προοπτικές διαμονής, σε πραγματικό χρόνο, όπως προσωποποιημένες προσφορές και νέα κίνητρα επισκέπτη, να ενθαρρύνουν τις άμεσες κρατήσεις σε επαναλαμβανόμενους πελάτες με τα social media και τεχνικές άμεσου μάρκετινγκ με email, καθώς και με νέες καμπάνιες διαφορετικής στόχευσης.

Οι ταξιδιώτες νιώθουν μεγαλύτερη σιγουριά στις κρατήσεις από σταθερό υπολογιστή και από λάπτοπ, όμως οι νεότερες ηλικίες χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο από τις μεγαλύτερες ηλικίες τις φορητές συσκευές. 

Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες ηλικίας 20-34 κάνουν αγορές και κλείνουν διακοπές από smartphone, έναντι μόλις 16% των ταξιδιωτών ηλικίας 55-75.Οι περισσότερες κρατήσεις ταξιδίων από smartphone αφορούν τα αεροπορικά εισιτήρια (44% οι απευθείας κρατήσεις στη σελίδα του αερομεταφορέα ή στην εφαρμογή του, έναντι 37% κρατήσεων μέσω online τουριστικών γραφείων). 

Στα ξενοδοχεία, το 36% κάνει κρατήσεις από το κινητό στη σελίδα του ξενοδοχείου και το 47% σε OTA.

Οι αμερικανοί ζητούν από τα ξενοδοχεία άνεση, value και καλή τοποθεσία, ως κριτήρια επιλογής, και τα προγράμματα πιστότητας συνήθως αποδεικνύονται ανεπαρκή να τους πείσουν. 

Αντίστροφα, τα μέλη των προγραμμάτων αυτών, που τείνουν να είναι ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας και πιο εύρωστοι οικονομικά, έχουν μεγαλύτερες προσδοκίες από τα ξενοδοχεία και δίνουν μεγαλύτερη σημασία σε κάθε άποψη της διαμονής τους.

Αυτά που εκνευρίζουν περισσότερο τους επισκέπτες των ξενοδοχείων είναι…

-Το τσεκ ιν ή το τσεκ αουτ πήρε πολύ ώρα | 51%
-Ξεπερασμένα χαρακτηριστικά και ντιζάιν δωματίου | 44%
-Κακή εξυπηρέτηση πελατών | 33%
-Η επίσκεψη σε υπερβολικά πολλές ιστοσελίδες κατά τη διάρκεια της κράτησης | 26%

Οσον αφορά την κρουαζιέρα, οι αμερικανοί θεωρούν το value κορυφαίας σημασίας κατά την κράτηση όμως μόνο το 47% δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένο με αυτό από τις τελευταίες διακοπές κρουαζιέρας.

Γενικά, οι τουρίστες κρουαζιέρας είναι ανάμεσα στους πιο ικανοποιημένους ταξιδιώτες. Αυτά που τους ενοχλούν ιδιαίτερα, όμως, είναι …

-οι επιλογές γεύματος | 49%
-οι δραστηριότητες στο πλοίο | 41%
-οι ευκαιρίες για κοινωνικοποίηση | 37%-το καζίνο | 24%
-η φροντίδα παιδιού | 21%.

Tags
Back to top button